اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

کلینتون: اکثر جمهوری‌خواهان می‌خواهند ترامپ برود

وزیر امور خارجه سابق آمریکا در مصاحبه‌ای گفته اکثر جمهوری‌خواهان می‌خواهند رئیس‌جمهور فعلی، کاخ سفید را ترک کند اما نمی‌توانند علناً این موضوع را ابراز کنند.

کلینتون: اکثر جمهوری‌خواهان می‌خواهند ترامپ برود

به گزارش گروه بین‌الملل خبر‌گزاری فارس، «هیلاری کلینتون»، وزیر امور خارجه اسبق آمریکا در یک مصاحبه‌ ضبط شده رادیویی درباره پیروزی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا و هم‌حزبی‌های وی اظهارنظر کرد.

وبگاه خبری-تحلیل «هیل» به نقل از آکسیوس نوشته، کلینتون در این مصاحبه با اشاره به دوره اول ریاست‌جمهوری ترامپ گفت: «اکثر جمهوری‌خواهان می‌خواهند این دوره [ناخوشایند] را تمام کنند.»

وی افزود: «آنها به اندازه ما می‌خواهند او (ترامپ) برود، اما نمی‌توانند علناً این موضوع را ابراز کنند.»

وزیر امور خارجه اسبق آمریکا که با بخش مقالات روزنامه نیویورک تایمز روز یکشنبه مصاحبه می‌کرد، گفت که نمی‌تواند پیروزی ترامپ را برای چهار سال آینده بپذیرد.

وی گفت: «فکر کردن به این موضوع که چهار سال دیگر این سوءاستفاده‌گری‌ها و مختل کردن نهاد‌ها، آسیب رساندن به هنجار‌ها و ارزش‌هایمان و تضعیف رهبری‌مان و ... را داشته باشیم، به معنای واقعی، برای من مشمئز کننده است.»

در حالی که کمتر از ۱۰ روز مانده به برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا، اکثر نظر‌سنجی‌ها از برتری جو بایدن، نامزد دموکرات‌ها بر رقیب جمهوری‌خواهش حکایت دارند.

تازه ترین نظرسنجی مشترک روزنامه «دالاس مورنینگ نیوز» و «دانشگاه تگزاس» نشان داده که بایدن برتری ۴۸ درصدی بر ترامپ را در ایالت تگزاس حفظ کرده است.

این در حالی است که تنها ۴۵ درصد از شهروندان این ایالت از ترامپ حمایت کرده‌اند.

ایالت تگزاس از سال ۱۹۷۶ تاکنون هیچ وقت به یک نامزد دموکرات رأی نداده است.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول