اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

۱۹ مرکز پرخطر در استان سمنان شناسایی شد

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان گفت: سطح‌بندی ۶۱ دستگاه اجرایی با دستورالعمل سطح‌بندی مراکز ثقل انجام و ۱۹ مرکز پرخطر در استان سمنان شناسایی شده است.

۱۹ مرکز پرخطر در استان سمنان شناسایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، ایرج کارخایی ظهر امروز در دیدار معاون طرح و برنامه سازمان پدافند غیرعامل کشور با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان اظهار کرد: طرح جامع پدافند غیرعامل با عنایت معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان به اتمام رسیده و امید است با همکاری دستگاه‌های اجرایی نتایج به دست آمده کاربردی و اجرایی شود‌.

او گفت: ۲۰۰ عنوان برنامه برای اجرا در هفته پدافند غیرعامل تهیه‌شده و در حوزه آموزش، رزمایش و فرهنگ‌سازی با همکاری مدیران دستگاه‌های اجرایی، فرمانداران و شهرداران اجرایی خواهد شد.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان اضافه کرد: جلسات شورای پدافند غیرعامل استان به ریاست استاندار و در شهرستان‌ها به ریاست فرمانداران و ۱۲ کمیته تخصصی کارگروه تخصصی و ۱۴۰ کمیته پدافند غیرعامل در دستگاه‌های اجرایی، موضوعات پدافند غیرعامل را برنامه‌ریزی و اجرایی می‌کنند.

کارخایی ادامه داد: سطح‌بندی ۶۱ دستگاه اجرایی با دستورالعمل سطح‌بندی مراکز ثقل انجام و در استان سمنان نیز ۱۹ مرکز پرخطر شناسایی شده است.

او گفت: در مقابله با تهدیدات زیستی کرونا با تشکیل ستاد استانی مقابله با کرونا و ایجاد چندین کمیته تخصصی، امور مرتبط با کمیته زیستی به پدافند غیرعامل محول شد که تاکنون ۱۸ جلسه هماهنگی در این بخش انجام شده است.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان اضافه کرد:‌ در حوزه سایبری اقدامات خوبی در استان انجام شده است که از جمله می‌توان به برگزاری دوره‌های آموزشی، شناسایی و برطرف کردن نقاط ضعف و تقویت ضریب امنیتی و ایمنی زیرساخت‌های سایبری اشاره کرد.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول