اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

خیرین استان مرکزی ۸۰ درصد پازل پویش همدلی را خریداری کردند

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان مرکزی گفت: در اجرای طرح کشوری پویش پازل همدلی خیرین، هم استانی‌ها و هنرمندان استان مرکزی در این امر خداپسندانه سهیم و ۸۰ درصد از پازل همدلی را خریداری کردند.

خیرین استان مرکزی ۸۰ درصد پازل پویش همدلی را خریداری کردند

 

آذردخت همتا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک با بیان اینکه در اجرای طرح کشوری پویش پازل همدلی خیرین، هم استانی‌ها و هنرمندان استان مرکزی در این امر خداپسندانه سهیم و ۸۰ درصد از پازل همدلی را خریداری کردند، اظهار کرد: به منظور تهیه لوازم آموزشی برای دانش آموزان مددجوی زیر پوشش بهزیستی بزرگ‌ترین پازل دنیا ساخته می‌شود که سهم بهزیستی استان یک هزار و ۱۵ قطعه از این پازل بود.

وی تصریح کرد: هزینه مشارکت در خرید هر قطعه از این پازل توسط خیرین  ۱۰ هزار تومان است، ولی خرید بیش از آن محدودیتی ندارد، همچنین با خرید هر سهم قطعه مورد نظر در پازل ملی به نام خیر ثبت و در کنار دیگر قطعات قرار می‌گیرد و در بهزیستی کشور نگهداری و به نمایش عمومی گذاشته خواهد شد.

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان مرکزی با اشاره به اجرای پویش پازل همدلی خاطرنشان کرد: این پویش نیز با هدف تهیه بسته‌های آموزشی برای کودکان خانواده‌های زیرپوشش بهزیستی راه‌اندازی شده است که از عموم مردم نوع دوست استان جهت مشارکت در این پویش دعوت به عمل می‌آوریم.

همتا افزود: کسانی که قصد دارند در این امر خداپسندانه و پویش همدلی سهیم باشند  با مراجعه به پایگاه اینترنتی پازل همدلی در این پویش شرکت کرده و برای تامین نوشت‌افزار فرزندان تحت پوشش بهزیستی اقدام کنند.

وی بیان داشت: خیران و نیکوکاران و عموم همشهریان در قالب خیر جمعی می‌توانند برای خرید این قطعات از طریق سایت puzzlehamdeli.ir اقدام و پس از انتخاب نقشه و انتخاب استان مرکزی برای شرکت در این پویش و خرید قطعات پازل شرکت و در این امر خیر بزرگ و ارزنده مشارکت کنند.

معاون مشارکت‌های مردمی خاطرنشان کرد: سهم استان مرکزی یک هزار و ۱۵ قطعه از این پازل بوده که از این تعداد بعد از مشارکت خیرین، هنرمندان و تقریبا ۸۱ درصد پازل تکمیل شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول