اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

۶ ملک خطرزا در نهاوند تخریب شد

شهردار نهاوند گفت: به دستور دادستانی نهاوند و در راستای رفع خطر از املاک خطرزا ۶ ملک قدیمی در هفته گذشته از سوی شهرداری نهاوند تخریب شد .

۶ ملک خطرزا در نهاوند تخریب شد

محمد حسین پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: در ادامه تخریب املاک خطرآفرین که به لحاظ ایمنی و آسیب‌های اجتماعی شهروندان و ساکنان منطقه را تهدید می‌کرد ۶ ملک دیگر در نهاوند در محلات مختلف رفع خطر شدند.

وی افزود: از ابتدای سال جاری به منظور اجرای بند ۱۴ ماده ۵۵ شهرداری‌ها با هماهنگی و دستور دادستانی تا کنون ۲۸ ملک خطر زا در محلات مختلف شهرستان که تخزیبی بوده و توسط مالکان رها شده بود رفع خطر شدند.

شهردار نهاوند گفت: بعضی از املاک مورد نظر که اخیرا رفع خطر شده اند محل تجمع معتادین متجاهر بود که باعث سلب آسایش و تهدید امنیت اهالی منطقه شده بود.

وی در رابطه با سایر املاک خطرزا نیز گفت: تمام مالکین که به آنها اخطار رفع خطر توسط شهرداری داده شده؛ باید ظرف مهلت قانونی با مراجعه حضوری به شهرداری نسبت به ملک خود اقدام کند در غیر اینصورت شهرداری رأساً نسبت به رفع خطر املاک اقدام و برابر با قانون شهرداری‌ها هزینه انجام شده به اضافه ۱۵ درصد از مالک اخذ خواهد شد‌.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول