اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

۱۰۱۲/شهید مراد جلالوند: اطاعت از ولی فقیه راه در امان ماندن از مصائب است

شهید مراد جلالوند در وصیت‌نامه خود آورده است: تا مادامی که از ولایت فقیه اطاعت کنید هیچگاه مصائب و مشکلات دنیوی و اخروی و جهان استکباری نمی‌تواند بر شما غلبه کند.

۱۰۱۲/شهید مراد جلالوند: اطاعت از ولی فقیه راه در امان ماندن از مصائب است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

تبرک لحظاتمان با شهید مراد جلالوند:

بسم الله الرحمن الرحیم

بسمه رب الشهداء و الصدیقین

با درود و سلام بیکران به یگانه منجی عالم بشریت و تنها ذخیره اسلام و مسلمین و نجات‌دهنده مظلومین و مستضعفین و در هم کوبنده کاخ ستمگران و مستکبرین، مهدی موعود (عج) و نایب بر حقش، فرزند راستین خاندان عصمت و طهارت، آن پرچمدار مظلومین و محرومین و مسلمین در عصر حاضر، امام خمینی و رزمندگان حق‌جو و عدالت‌خواه این سربازان واقعی امام زمان (عج) که خود را برای ظهورش که ظهور مجدد اسلام است آماده می‌کنند؛ درود و سلام به قطره، قطره خون شهیدان از صدر اسلام تا کربلای جنوب و غرب و دشت گلگون‌کفنان کردستان و به خانواد های معظم شهداء و امت شهیدپرور حزب الله.

ابتدا شهادت می‌دهم به یگانی و وحدانیت خداوند و رسالت رسولانش و امامت جانشینان پیامبر بزرگ اسلام.
خدایا تو خود شاهد باش که فقط برای رضای تو این وصیت‌نامه را می‌نویسم.

 امت حزب‌الله توصیه می‌کنم که همیشه پیرو راه خورشید جماران نور چشم مسلمین جهان بت شکن زمان خمینی کبیر باشید. هیچ وقت این نایب بر حق امام زمان(عج) را تنها نگذارید تا رستگار شوید زیرا شما فقط در سایه رهبری ولایت فقیه می‌توانید رضای خداوند را جلب کنید.

تا مادامی که از ولایت فقیه اطاعت کنید هیچگاه مصائب و مشکلات دنیوی و اخروی و جهان استکباری نمی‌تواند بر شما غلبه کند. زیرا پیروی از ولی فقیه پیروی از امام زمان(عج) و پیروی از خداوند متعال است که درس توحید ایمان، جوانمردی، شجاعت، شهامت، صبر، استقامت، هجرت، جهاد و در خاتمه شهادت در راه خودش را به دنبال دارد.

شما امت حزب‌الله از جنگ هراس نداشته باشید به گفته امام عزیزمان ما می‌خواهیم به وظیفه الهی که بر گردنمان نهاده شده عمل کنیم چه پیروزی را در جبهه بدست بیاوریم پیروزیم و چه به شهادت برسیم پیروزیم.

این راه امام حسین (ع) است که ملت‌های خفته را بیدار می‌کند پس جبهه‌ها را که نور خدا در آن است پر کنید. به قول امام عزیزمان این نفس‌های آخر را از صدامیان متجاوز بگیرید و به سوی جبهه‌ها جوانمردانه هجوم آورید که فردا دیر است.

برادران عزیز رزمنده مواظب باشید که حرمت و قداست لباس سربازی امام زمان(عج) را حفظ کنید زیرا کوچکترین خطا را دشمنان اسلام و روحانیت به کوه تبدیل می کنند.

انتهای پیام/89001/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول