اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

آگاه‌سازی مردم از وضعیت کرونا با آموزش محله‌محور و بهره‌گیری ازفضای مجازی

جانشین سپاه نینوا استان گلستان گفت: باید با آموزش محله‌محور و کمک فضای مجازی مردم را از وضعیت آگاه کرد و شیوه‌های مبارزه با این ویروس منحوس را به آنها آموزش داد.

آگاه‌سازی مردم از وضعیت کرونا با آموزش محله‌محور و بهره‌گیری ازفضای مجازی

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سرهنگ پاسدار سیدموسی حسینی بعد از ظهر امروز در جلسه بررسی وضعیت قرمز کرونایی شهرستان بندرگز اظهار کرد: همه ما در طول زندگی در معرض آزمایش و امتحان الهی هستیم و آیندگان عملکرد ما را در این امتحان‌ها قضاوت خواهند کرد.

وی تصریح کرد: جلسه اخیر ستاد ملی کرونا با حضور رهبر فرزانه انقلاب اسلامی نشان از اهتمام ویژه ایشان به این مسئله است و باید از خداوند به سبب داشتن رهبری حکیم و فرزانه شاکر باشیم.

* ضرورت افزایش ضریب حساسیت مردم در قبال کرونا برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی و زدن ماسک

جانشین سپاه نینوا استان گلستان گفت: شرایط بندرگز برای ما نگران‌کننده است چراکه ما هنوز دچار موج سوم همه‌گیری بیماری کرونا نشده‌ایم و سعی‌مان بر این است که با کنترل وضعیت شهرهای سفید و نارنجی، وضعیت قرمز بندرگز را تغییر بدهیم.

حسینی خاطرنشان کرد: تهدیدات کرونایی شهرستان شناسایی شده و باید رفتارها و اقدامات خود را بر مبنای آن عملیاتی کنیم.

وی ادامه داد: ستاد کرونای شهرستان، شبکه بهداشت و درمان و مردم سه ضلع مقابله با کرونا هستند که مردم اصلی‌ترین نقش را ایفا می‌کنند.

* هرجا که آسایش، سلامت و امنیت مردم دچار خلل شود سپاه  تمام قد کنار مردم می‌ایستد

جانشین سپاه نینوا استان گلستان گفت: ما در سپاه مقابله با کرونا را ماموریت خود می‌دانیم زیرا معتقدیم هرجا که آسایش، سلامت و امنیت مردم دچار خلل شود سپاه رسالت دارد تمام قد کنار مردم بایستد.

حسینی افزود: باید با آموزش محله‌محور و کمک فضای مجازی مردم را از وضعیت آگاه کرد و شیوه‌های مبارزه با این ویروس منحوس را به آنها آموزش داد.

وی تاکید کرد: اگر ضریب حساسیت مردمی را بالا نگه داریم یقینا شاخص رعایت پروتکل‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی و زدن ماسک افزایش خواهد یافت.

گفتنی است این جلسه با حضور حسین احمدی فرماندار شهرستان بندرگز، جعفری معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان، روسای دستگاه‌های اجرایی و دهیاران این شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/2307/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول