اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

عباسی: فوتبال خوشنام نیست و سهامداران احتیاط می‌کنند/ حواس خطیبی باید فقط به تیم باشد

عضو هیات مدیره باشگاه آلومینیوم اراک گفت: برخی مسائل دست به دست هم می‌دهند تا سهامداران احتیاط کنند.

عباسی: فوتبال خوشنام نیست و سهامداران احتیاط می‌کنند/ حواس خطیبی باید فقط به تیم باشد

سعید عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص پیشنهاد مدیرعاملی باشگاه آلومینیوم اراک اظهار داشت: صحبت‌هایی انجام شده و در کش و قوس تبادل نظرات در هیات مدیره هستیم. تغییراتی در هیات مدیره به وجود آمد و دوستان محبت داشتند و به من گفتند کمک کنم. صحبت‌هایی هم در مورد مدیرعاملی انجام شده که باید ببینیم به کجا می‌رسد و چه اتفاقی خواهد افتاد.

عباسی در مورد اینکه آیا خودش مخالفتی با این موضوع ندارد، گفت: یکسری شرایط وجود دارد و باید ببینیم انتظارات دوستان چیست. آیا این انتظارات با شرایط فعلی می‌خواند یا خیر. باید نیت این باشد که بعد از این همه سال که استان اراک توانسته در لیگ برتر تیم داشته باشد، به سرنوشت تیم‌هایی که یک سال می‌آیند و دوباره سقوط می‌کنند دچار نشود. باید همه تلاش، کمک و همکاری کنیم.

وی در خصوص این که چه زمانی تکلیف مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک مشخص می‌شود، گفت: باید هر چه زودتر این مسأله را مشخص کند. هر استانی که سابقه‌ لیگ برتر ندارند همیشه دچار کمی کش و قوس می‌شود. انسان تا بخواهد شمال و جنوب را پیدا کند کمی زمان می‌برد! باید در این هفته مشخص شود در همین هفته باید وضعیت مدیرعامل مشخص شود. کارهای زیادی مانند قرارداد بازیکنان و... انجام نشده، آنطور که من سوال کردم در حقیقت کار خاصی انجام نشده است. بدم نمی‌آید کمک کنم و امیدوارم بتوانم این کار را انجام بدهم.

عضو هیأت مدیره باشگاه آلومینیوم اراک در خصوص این که گفته می‌شود بودجه این باشگاه  در ابتدا رقم بالایی بوده اما به مقدار زیادی کاهش پیدا کرده و به همین خاطر کادر فنی نتوانسته به خواسته خودش در نقل و انتقالات برسد، گفت:‌ اختلاف آنقدر زیاد نیست اما معمولا سهامدار خیلی رغبت ندارد پولش این طور خرج شود. وقتی مجمع سهامداران برگزار می‌شود آن‌ها کمی مقاومت به این قضیه نشان می‌دهند. فوتبال هم متاسفانه کمی خوشنام نیست و همه این مسائل دست به دست هم می‌دهند تا دوستان احتیاط کنند.

وی ادامه داد: من هم به آنها حق می‌دهم. باید اعتمادشان جلب شود و بدانند قرار است کار مثبتی در استان برای خوشحال کردن مردم انجام شود. اگر مطمئن شوند هزینه‌کردها درست انجام می‌شود کمتر مخالفت می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بینیم.

وی ادامه داد: با صحبتی که داشتم مدیران خیلی پشت این قضیه هستند و مباحث اجتماعی، امنیتی و... آن را در نظر می‌گیرند. نیتشان این است که اتفاق خوبی بیفتد و بقیه آن را هم به خدا می‌سپاریم. هیأت مدیره هم خدا را شکر به قصد خیر و رشد و تعالی فوتبال اراک کار می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند و ان‌شاالله دوستان در این مدت بتوانند خودشان را جمع و جور و باور کنند که می‌شود اتفاقات خوبی رقم بخورد.

عباسی در مورد این که آیا با رسول خطیبی جلسه و صحبتی داشته است، عنوان کرد: بله، در اولین جلسه‌ای که با او داشتم یکسری موارد را بررسی کردیم تا ببینیم مشکلات کجای کار است و در کجاها باید سریعتر رفع مشکل کنیم. من با رسول کار کرده‌ام و در تراکتور با هم بودیم. بی تعارف کار می‌کنم و هرک جا می‌روم بنا بر این است که هزینه‌کرد درست انجام شود. اما گذشته از این صحبت‌ها من و خطیبی ارتباط خوبی داریم. باید تلاش کنیم این ارتباط خوب را تقویت کنیم تا نتیجه بهتری بگیریم.

وی در مورد اینکه آینده آلومینیوم را در لیگ برتر چگونه می‌بیند، گفت: هر مدیرعامل یا هرکسی که در تیمی سمتی دارد قطعا دوست دارد تیم رئال مادرید را داشته باشد! با وجود معضلات اقتصادی و همچنین شیوع کرونا فوتبال ما ضربه خورده است. به عنوان مثال جریانات فدراسیون را می‌بینید. در کل شرایط خوب نیست. پذیرش مسئولیت در این شرایط کمی دل و جگر می‌خواهد و دوستان هم هرکجا می‌بینند کمبودی وجود دارد یاد ما می‌افتند.

عباسی تصریح کرد: خطیبی تیم را از لیگ یک به لیگ برتر آورده، زحمت زیادی کشیده و سختی لیگ یک را پشت سر گذاشته است. باید شرایط خوبی برایش به وجود بیاید که حواسش فقط به تیم و کار فنی باشد و اجازه ندهد حاشیه‌ها به متن غلبه کنند. برای همین آمدم. شروطی را هم به دوستان اعلام کردم، باید ببینیم به چه سمتی می‌رود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول