اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

دستورات ویژه استاندار برای بهبود وضعیت آب برخی مناطق روستایی غرب هرمزگان

جلسه پیگیری وضعیت آب شرب شهر بندرکنگ و برخی روستاهای غرب هرمزگان با دستور استاندار و با پیگیری احمد شیبانی فرماندار جدید بندرلنگه برگزار شد.

دستورات ویژه استاندار برای بهبود وضعیت آب برخی مناطق روستایی غرب هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، جلسه پیگیری وضعیت آب شرب شهر بندرکنگ، روستاهای گزیر، بندرمعلم، برکه سفلین و حمیران با دستور ویژه همتی استاندار محترم هرمزگان به ریاست احمد شیبانی فرماندار شهرستان و با حضور معاونان فرمانداری، رییس آبفای شهرستان، رییس شورای شهر بندرکنگ، رییس شورای روستای گزیر، دهیار بندرمعلم و دهیار روستای برکه سفلین برگزار شد.

در این جلسه مصوب شد تا تامین آب شرب بندرلنگه و بندرکنگ از دستگاه آبشیرین‌کن شریف ناد 14 هزار مترمکعب و آبشیرین‌کن سازه سازان با ظرفیت 10 هزار مترمکعب به صورت روزانه از ساعت ٥ صبح تا ٧ صورت گیرد.

همچنین با توجه به اینکه مردم از بابت رنگ آب ناراضی هستند مقرر شد، اداره استاندارد و شبکه بهداشت موضوع را بررسی و به فرمانداری گزارش کنند. علاوه بر این مقرر شد ساعت تحویل آب به مردم از ساعت ٥ صبح تا ١٢ شب باشد.

مقرر شد از محل کمیته برنامه ریزی مبلغ یک میلیارد تومان با پیگیری فرماندار جهت توسعه و بازسازی شبکه‌های فرسوده شهرهای بندرلنگه و بندرکنگ تخصیص یابد.

مشکل اصلی آب روستای گزیر با حدود ٥٠٠٠ نفر جمعیت، شبکه داخلی آب است که مقرر شد تا آبفا اعتبار مورد نیاز شبکه داخلی آب گزیر را برآورد و پیگیری کند.

علاوه بر این بنا شد تا آبفا جهت حل مشکل آب روستاهای شهرستان، نسبت به افزایش سهمیه آب طرح محرم پیگیری کند.

مقرر شد تا آبفا تا حل مشکل مجتمع آب شیرینکن حمیران یک دستگاه تانکر آب جهت تامین آب در اختیار روستاهای گزیر حمیران بندرمعلم و برکه سفلین قرار گیرد.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول