اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

داوران ایرانی از فیفا و AFC طلبکار هستند/ تحریم و کرونا علیه بهترین داوران آسیا

به دلیل شرایط کرونا و همچنین تحریم‌های ظالمانه علیه کشورمان داوران ایرانی قادر به دریافت طلب خود از فیفا و AFC نیستند.

داوران ایرانی از فیفا و AFC طلبکار هستند/ تحریم و کرونا علیه  بهترین داوران آسیا

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تحریم‌های ظالمانه علیه جمهوری اسلامی ایران باعث شده که داوران فوتبال ایران و همچنین ناظران داوری بین‌المللی در کشورمان نتوانند طلب‌های دلاری خود را از کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا دریافت کنند. به خاطر این تحریم‌ها داوران قادر به دریافت طلب و دستمزد خود به طور مستقیم از فیفا و AFC نیستند. 

حسین عسگری رئیس سابق کمیته داوران با تأیید این خبر به خبرگزاری فارس گفت: در گذشته هم که تحریم‌ها وجود داشت فدراسیون فوتبال یک فرد را به AFC در مالزی معرفی می‌کرد و ایرانی که به مقر AFC می‌رفت حدود 50 هزار دلار از کنفدراسیون فوتبال آسیا به صورت نقدی دریافت می‌کرد و آن پول را به ایران می‌آورد تا طلب داوران بین‌المللی و ناظران پرداخت شود. اما اکنون به خاطر کرونا امکان سفر به مالزی هم وجود ندارد و به این ترتیب در یک سال اخیر کسی از ایران به مالزی سفر نکرده تا مطالبات داوران را به صورت نقدی از کنفدراسیون فوتبال آسیا بگیرد و به ایران بیاورد. خود من در گذشته 30-40 هزار دلار از AFC می‌گرفتم و برای افرادی که طلبکار بودند به ایران می‌آوردم اما اکنون به خاطر کرونا شرایط این کار هم فراهم نیست.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول