اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

حذف انحصار در زمینه شرکت‌های فرآوری بذر و سایت‌های بوجاری

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس از حذف انحصار در زمینه شرکت‌های فرآوری بذر و سایت‌های بوجاری توسط وزارت جهاد کشاورزی خبر داد.

حذف انحصار در زمینه شرکت‌های فرآوری بذر و سایت‌های بوجاری

سید جواد ساداتی نژاد رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، در تشریح نشست عصر امروز کیمسیون متبوعش اظهار داشت: یکی از موارد بررسی شده در نشست امروز درباره مشکلات تامین بذر گندم در کشور بر اساس گزارش‌های مردمی بود.

وی افزود: در این جلسه مقرر شد برای تامین بذر گندم مدیریت لازم به منظور جبران کمبودها توسط وزارت جهاد کشاورزی انجام و انحصار در زمینه شرکت‌های فرآوری بذر و سایت‌های بوجاری توسط این وزارتخانه حذف شود.

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس ادامه داد: برای جلوگیری از کمبود در خصوص بذر سایر محصولات کشاورزی مقرر شد وزارت جهاد کشاورزی تمهیدات لازم را انجام دهد.

ساداتی نژاد ادامه داد: جلسه امروز با حضور رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس درباره تعیین اولویت‌های کاری کمیسیون کشاورزی برگزار شد.

وی افزود: در این نشست رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس اولویت‌های پیشنهادی را به کمیسیون کشاورزی ارائه کرد و مقرر شد کمیسیون کشاورزی نیز نظر نهایی خود را در این خصوص ارائه کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول