اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

قیمت مرغ نباید بیشتر از 21 هزار تومان باشد

معاون بازرگانی سازمان صمت لرستان گفت: بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار قیمت هر کیلوگرم مرغ زنده بایستی 14 هزار و 400 تومان باشد، که با این وجود قیمت مرغ‌های بسته بندی شده در بازار باید حداکثر 21 هزار تومان باشد.

قیمت مرغ نباید بیشتر از 21 هزار تومان باشد

مسعود میرموسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، اظهار داشت: با توجه به گرانی مرغ، دولت در راستای کمک به اقشار کم درآمد و کنترل بازار لرستان ۳۶۰ تن مرغ یخ زده به استان اختصاص داد.

وی با بیان اینکه طی روزهای گذشته دو محموله ۲۰ تنی مرغ یخ‌زده وارد استان شده است، افزود: قیمت مصوب این مرغ ۱۵ هزار و ۵۰۰ تومان بوده و در مناطق حاشیه نشین شهرها توزیع می‌شود.

معاون بازرگانی سازمان صمت لرستان بیان کرد: در حال حاضر قیمت هر کیلوگرم در بازار استان حدود ۲۴ هزار تومان است که این موضوع به علت مقاومت مرغداران در برابر نرخ اعلامی در جلسه ستاد تنظیم بازار کشور است.

میرموسوی با اشاره به اینکه بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار قیمت هر کیلوگرم مرغ زنده بایستی ۱۴ هزار و ۴۰۰ تومان باشد، تصریح کرد: با این وجود قیمت مرغ‌های بسته بندی شده در بازار باید حداکثر ۲۱ هزار تومان باشد.

وی خاطرشنان کرد: برای تنظیم بازار جلوی صادرات هر گونه مرغ زنده یا بسته بندی شده از لرستان به سایر استان‌ها را گرفته‌ایم و به دنبال این هستیم طی روزهای آینده قیمت مرغ به حالت عادی برگردد.

انتهای پیام/ ۸۵۰۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول