اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

نذر 5000 بسته عیدانه معیشتی در روز میلاد پیامبر اکرم (ص)

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گنبدکاووس از تهیه و توزیع 5 هزار بسته بسته عیدانه معیشتی در روز میلاد نبی مکرم اسلام (ص) برای‌ کمک به آسیب‌دیدگان کرونا خبر داد.

نذر 5000 بسته عیدانه معیشتی در روز میلاد پیامبر اکرم (ص)

صالح محبی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گنبدکاووس با اشاره به فرا رسیدن ماه ربیع‌الاول و اعیاد این ماه بزرگ، اظهار کرد: این ماه مبارک ماه شادمانی همه مسلمین است نباید برای برخی به ماه اندوه و ناراحتی به واسطه فقر و آسیب‌های اقتصادی ناشی از کرونا شود.

وی با بیان اینکه به همین منظور و پس از دستور و فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر حضور مجدد نیروهای انقلاب برای تداوم کمک‌های مومنانه در شرایط نابه‌سامان کرونایی ما نیز با تمام قدرت به وسط میدان آمده‌ایم، افزود: تلاش خواهیم کرد با کمک نیکوکاران عزیز شهرستان و همچنین نیات مرتبط واقفین عزیز در این حوزه نیز به فرمان رهبری لبیک بگوئیم.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گنبدکاووس با تاکید بر اینکه در روز میلاد باسعادت نبی مکرم اسلام (ص) برنامه ویژه‌ای را برگزار خواهیم کرد، خاطرنشان کرد: قصد داریم با همکاری مجموعه فرهنگی الزهرا (س)، مرکز افق آستان امامزاده یحیی بن زید (ع) و ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس در این روز 5 هزار بسته عیدانه تهیه شده را به دست نیازمندان عزیز برسانیم.

محبی محتویات این بسته‌های عیدانه را شامل میوه، شیرینی و یک هدیه دانست و اضافه کرد: امیدواریم بتوانیم از حضور پرشور مردم در این مسیر و در راستای تهیه این ۵ هزار بسته نیز مثل همیشه بهره برده و نمایش بزرگ دیگری از عشق و مهربانی را به تصویر بکشیم.

وی با بیان اینکه بنا به دستور رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه و تاکید مدیرکل استانی تا پایان شیوع بیماری کرونا همراه مردم خواهیم بود، تصریح کرد: تلاش خواهیم کرد در راستای وظایف با تمام وجود در این شرایط سخت به کمک مردم شریف شهرستان گنبدکاووس باشیم.

انتهای پیام/83014

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول