اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

ورود مدیران وزارت کار به بیکارترین استان کشور/ آیا صدای کارگران هم شنیده می‌شود؟

هیاتی متشکل از تعدادی از معاونین و مدیران عامل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مدت دو روز به چهارمحال و بختیاری سفر می‌کنند.

ورود مدیران وزارت کار به بیکارترین استان کشور/ آیا صدای کارگران هم شنیده می‌شود؟

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، امروز هیاتی متشکل از تعدادی از معاونین و مدیران عامل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی وارد چهارمحال و بختیاری خواهند شد.

این هیات در سفر دو روزه خود به چهارمحال و بختیاری از تمامی 10 شهرستان این استان بازدید خواهند کرد و همچنین در جلساتی از جمله دیدار با استاندار این استان، کارگروه اشتغال روستایی و عشایری و کارگروه اقتصادی، اشتغال‌زایی و سرمایه‌گذاری شرکت خواهند کرد.

گفتنی است معاون امور اقتصادی و برنامه‌ریزی، معاون اشتغالزایی، مدیرعامل بانک رفاه کارگران، نماینده شستا و مدیرعامل صندوق توسعه روستایی و عشایر به مدت 2 روز مهمان چهارمحال و بختیاری خواهند بود.

لازم به ذکر است طی سال‌های اخیر چهارمحال و بختیاری جزو بیکارترین استان‌های کشور بوده و به گفته مسؤولان بیش از 60 درصد از واحدهای تولیدی این استان تعطیل شده است.

اخیرا نحوه مواجهه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان با نمایندگان حدود یک هزار کارگر اخراجی یکی از واحدهای تولیدی استان موجی از اعتراضات را علیه این اداره کل ایجاد کرده است. برای جزییات بیشتر اینجا، اینجا و اینجا را ببینید.

از نکته‌های قابل انتقاد به این سفر این است که هیچ تدبیری برای رساندن صدای کارگران اخراجی به گوش مدیران وزارت کار دیده نشده است.

انتهای پیام/3339/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول