اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

ادامه فعالیت موکب‌داران زنجانی در قالب طرح‌ «پویش مهر»

مسئول مشارکت‌های مردمی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان زنجان، به فعالیت موکب‌داران زنجانی در قالب «پویش مهر» اشاره کرد و گفت: این فعالیت‌ها در طرح‌هایی با عنوان مرکب‌های مهربانی، سلامت و عشق طی دو ماه گذشته انجام شد.

ادامه فعالیت موکب‌داران زنجانی در قالب طرح‌ «پویش مهر»

محمد امیرخانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان از ثبت‌نام ۱۷ موکب اربعین در سطح استان در سامانه موکب‌داران «پویش مهر» خبر داد و اظهار کرد:  ۱۵ موکب از این مجموع برای عزیمت به کشور عراق و دو موکب هم برای استقرار در داخل استان و مسیر زائرین اربعین اعلام آمادگی کردند.

وی افزود: با وجود اینکه امکان عزیمت به عراق فراهم نشد، ولی اعضای موکب‌ها فعالیت‌های خیرخواهانه خود را در طول ماه‌های محرم و صفر انجام دادند.

مسؤول مشارکت‌های مردمی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان زنجان، تهیه و توزیع یک هزار و ۸۴۷ بسته مواد غذایی با ارزش ریالی 4 میلیارد و 212 میلیون ریال بین نیازمندان توسط در قالب طرح «موکب‌های مهربانی» را از جمله اقدامات موکب‌ها اعلام و تصریح کرد: در این راستا ۸۶۹ بسته لوازم تحصیلی با ارزش ریالی 573 میلیون و 600 هزار ریال در قالب موکب‌های عاطفه‌ها هم تهیه و توزیع شده است.

امیرخانی افزود: موکب‌های سلامت هم در این ایام اقدام به تهیه، تولید و توزیع ماسک و اقلام بهداشتی با ارزش ریالی 411 میلیون و 500 هزار ریال کرده است.

 مسؤول مشارکت‌های مردمی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان زنجان با اشاره به فعالیت موکب‌های عشق در راستای کمک به بازسازی عتبات عالیات ادامه داد: میزان این کمک 432 میلیون و 565 هزار ریال بوده است.

انتهای پیام/73004/ق/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول