اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

مشکلات بهره‌برداری از یک پروژه نیمه‌کاره/ امکانات اولیه در مجموعه «15 خرداد» وجود ندارد

نائب رئیس هیأت دو و میدانی استان کرمانشاه گفت: در مجموعه 15 خرداد امکانات لازم و حداقلی مانند آب اشامیدنی و سرویس بهداشتی وجود ندارد و با توجه به درخواست‌های مکرر، هنوز رسیدگی های لازم به عمل نیامده است.

مشکلات بهره‌برداری از یک پروژه نیمه‌کاره/ امکانات اولیه در مجموعه «15 خرداد» وجود ندارد

راهبه فتاحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه با اشاره به مشکلات بهره‌برداری از پروژه نیمه‌کاره محموعه 15 خرداد، اظهار داشت: تعدادی از ورزشکاران دو و میدانی استان در رده قهرمانی در مجموعه ۱۵ خرداد در حال تمرین هستند، ولی اصلا به مشکلات این مجموعه رسیدگی نمی‌شود و در چند ماه گذشته ما فقط مشکل آب آشامیدنی را داشتیم ولی در یک ماهه اخیر مشکل نداشتن سرویس بهداشتی هم اضافه شده و ورزشکاران برای استفاده از سرویس بهداشتی به پارک شاهد می‌روند.

وی گفت: با وجود فعال بودن این رشته ورزشی در مجموعه ۱۵ خرداد برای آقایان و بانوان، اما درب سرویس‌های بهداشتی مجموعه قفل شده و از ابتدای فعالیت در این مجموعه، به صورت مکرر مسئولین هیأت دو ومیدانی از اداره کل ورزش و جوانان جهت رفع مشکل درخواست کرده‌اند اما هنوز پاسخی دریافت نشده است.

نائب رئیس هیأت دو و میدانی استان کرمانشاه افزود: ورزش دو ومیدانی از نظر فضای باز و محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا مشکلی ندارد، اما تعداد قابل توجهی از خانواده‌ها از حضور فرزندانشان در ورزشگاه‌ها ممانعت می‌کنند و این امر سبب شده تعداد ورزشکاران رشته دو ومیدانی کاهش یابد.

وی تصریح کرد: مسابقات استعدادهای برتر نیمه اول شهریورماه به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا به تعویق افتاده، اما مسابقات جایزه بزرگ و لیگ باشگاه‌های کشور شرکت و در مسابقات لیگ باشگاه‌ها مدال‌های نقره و برنز کسب کرده‌ایم و همچنین کوثر قاسمی و نساء مرادی جزء پدیده‌های جایزه بزرگ انتخاب شدند اما مرحله دوم این مسابقات به دلیل نرمال نبودن شرایط ناشی از شیوع ویروس منحوس کرونا در استان تهران به تعویق افتاده و تاکنون زمان برگزاری جدید اعلام نشده است.

فتاحی اضافه کرد: تعداد سه یا چهار نفر از ورزشکاران زیر ۱۸ سال به مسابقات انتخابی قهرمانی آسیا کویت که در تاریخ ۱۱ تا ۱۴ اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد، دعوت شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: تعدادی از ورزشکاران رشته دو ومیدانی به دلیل اول شدن در مسابقات استعدادهای برتر و رکوردشکنی در دو ۳۰۰ متر به تیم ملی و اردو دعوت شده‌اند، اما به دلیل محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس منحوس کرونا کلیه تمامی برنامه‌ها به تعویق افتاده است.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول