اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

نماینده مجلس: فتنه‌گران 88 و آشوب‌گران 98 اقتصاد کشور را گروگان گرفته‌اند/ نفوذی‌ها پشت صحنه التهابات بازار ارز و سکه‌اند

نماینده مردم همدان در مجلس گفت: فتنه‌گران 78، 88 و آشوب‌گران آبان ماه 98 اقتصاد کشور را گروگان گرفته‌اند و پشت صحنه تصمیم‌گیری بازار ارز و سکه یک سری عوامل نفوذی در کشور هستند.

نماینده مجلس: فتنه‌گران 88 و آشوب‌گران 98 اقتصاد کشور را گروگان گرفته‌اند/ نفوذی‌ها پشت صحنه التهابات بازار ارز و سکه‌اند

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، احمدحسین فلاحی نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی امروز (سه شنبه 6 آبان ماه 99) طی تذکر شفاهی در صحن علنی مجلس با تأکید بر این که وضعیت اقتصاد کشور آشفته است، اظهار داشت: اقتصاد کشور را چه کسانی اداره می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند؟ و واقعیت امر این است که در طول سالیان سال اقتصاد کشور در دست لیبرال‌های وابسته بوده است.

وی معتقد است که لیبرال‌های وابسته، اقتصاد را در کشور به هر سمتی که خودشان مایل بودند کشاندند و امروز اقتصاد کشور به دست عوامل فتنه‌گران آشوب 78، 88 و آبان 98 گروگان گرفته شده است.

فلاحی در همین رابطه گفت: افراد بازداشتی فتنه 88 صریحا اعلام می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند که دلار را تا کجا بالا ببریم حاضر به مذاکره با آمریکا هستید.

نماینده مردم همدان در مجلس اظهار داشت: در عین حال تصریح داشت ما منکر زحمات برخی وزیران، معاون دولتی نیستیم اما واقعیت این است که پشت صحنه تصمیم‌گیری بازار ارز و سکه دست دولت نیست، بلکه یک سری عوامل نفوذی در کشور این کارها را انجام می‌دهند و مردم تحت فشار هستند.

وی گفت: نفوذی‌ها صریحا بعد از فتنه 88 اعلام کردند که با ارتباطاتی که با خارج کشور گرفته‌اند (امثال ارتباطات با نیک آهنگ کوثر) گفتند از همان جایی که در فتنه 88 ضربه خورده‌ایم، ضربه خواهیم زد.

فلاحی تأکید کرد: من معتقدم نفوذی‌ها و فتنه‌گران 78، 88 و 98 پشت صحنه آشفته بازار اقتصاد کشور هستند و بر مردمی که حافظ انقلاب بودند و در صحنه‌های مختلف حضور داشتند می‌خواهند فشار بیاورند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول