اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

اظهارات سخیف مکرون نشان‌دهنده عصبانیت از موج گرایش به اسلام است

حوزه‌های علمیه برادران و خواهران و سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون استان سمنان با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند: حمایت رئیس‌جمهور فرانسه از اهانت به ساحت پیامبر (ص) حاکی از ضعف منطق و فقر فکری آنان مقابل مکتب آن حضرت و عصبانیت آنان از موج گرایش به اسلام است.

اظهارات سخیف مکرون نشان‌دهنده عصبانیت از موج گرایش به اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، در پی اظهارات سخیف رئیس‌جمهور فرانسه و حمایت از توهین وی به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص)، حوزه‌های علمیه برادران و خواهران و سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون استان سمنان بیانیه‌ای اعتراض‌آمیز در محکومیت شدید این اظهارات صادر کردند.

در این بیانیه آمده است: اظهارات سخیف رئیس‌جمهور فرانسه و اهانت به ساحت قدسی پیامبر اکرم حضرت محمد (ص) بیانگر عناد و کینه‌ورزی دشمنان قرآن است؛ اهانت به پیامبر اکرم (ص) این عصاره اخلاق، اهانت به همه ارزش‌های انسانی و اخلاقی و همه انبیای الهی است.

در این بیانیه می‌خوانیم: این یک توطئه طراحی‌شده از سوی رئیس‌جمهور فرانسه است که از سال‌ها پیش، سیاست اسلام‌هراسی و اسلام‌ستیزی را در دستور کار خود قرار داده است.

این بیانیه می‌افزاید: حمایت از اقدام موهن به بهانه آزادی عقیده حاکی از ضعف منطق و برهان و فقر فکری آنان مقابل مکتب پیامبر اعظم (ص) و عصبانیت آنان از موج گرایش به اسلام است.

در این بیانیه آمده است: حوزه علمیه برادران و خواهران و سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون استان سمنان هرگونه اهانت و بی‌احترامی به پیامبران الهی به‌خصوص خاتم آن‌ها رسول مکرم اسلام (ص) را که پروژه‌ای شکست‌خورده اما شتاب‌دهنده به افول گریزناپذیر آمریکا و رژیم صهیونیستی به شمار می‌رود را محکوم و اعتراض و خشم خود را ابلاغ می‌کند و با عزمی راسخ نسبت به تبیین حقایق و روشنگری نقشه‌های شوم دشمنان برای عموم مردم در جهت هدایت جامعه، ثابت‌قدم بوده و از همه مسلمانان جهان می‌خواهد که با اعتراض همه‌جانبه خشم و نفرت خود را نسبت به این سیاست‌های پلید اسلام‌ستیزی اعلام کنند.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول