اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

64 هکتار از اراضی چهارباغ رفع تصرف شد

دادستان عمومی و انقلاب چهارباغ از آزادسازی 64 هکتار از اراضی تغییر کاربری یافته در این حوزه قضایی خبر داد و گفت: این آزادسازی ها به ارزش 4960 میلیارد ریالی بوده است.

64 هکتار از اراضی چهارباغ رفع تصرف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوجبلاغ، شاپور صفری، دادستان عمومی و انقلاب چهارباغ، ظهر امروز در جمع خبرنگاران که در این مجموعه صورت گرفت، از آزادسازی بخش دیگری از اراضی تغییر کاربری یافته در این حوزه قضایی خبر داد و گفت: در اقدام هماهنگ صبح امروز، 62 هکتار از اراضی واقع در جاده سهیلیه آزادسازی شد.

وی ارزش تقریبی اراضی آزادسازی شده را چهار هزار و 960 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: با ادامه اقدامات مقابله‌ای، عزم جدی دستگاه قضایی برای مقابله با هر نوع تغییر کاربری غیرمجاز  تثبیت شده است.

دادستان عمومی و انقلاب چهارباغ با هشدار به کسانی که قصد خرید ملک یا سرمایه‌گذاری در این حوزه قضایی را دارند متذکر شد: شهروندان ضمن هوشیاری و عدم توجه به پیشنهادات اغوا کننده، حتما قبل از هرگونه خرید ملک، استعلامات لازم را از اداره جهاد کشاورزی به عمل آورند تا سرمایه آن‌ها آسیبی نبیند.

انتهای پیام/ج

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول