اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

توزیع 36 هزار بسته معیشتی بین مددجویان زنجانی

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: در مرحله دوم رزمایش همدلی در قالب طرح احسان حسینی بیش از 39 هزار و 690 بسته معیشتی توزیع شد.

توزیع 36 هزار بسته معیشتی بین مددجویان زنجانی

هدایت صفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه در مرحله دوم رزمایش همدلی در قالب طرح احسان حسینی بیش از 39 هزار و 690 بسته معیشتی به ارزش 51 میلیارد و 827 میلیون ریال و بیش از 140 هزار پرس غذای گرم به ارزش 25 میلیارد و 946 میلیون ریال با مشارکت خیران، نیکوکاران و مردم نوع دوست استان بین مددجویان زنجانی توزیع شد.

وی همچنین با ارائه گزارشی از توزیع سبد کالای حمایتی به مددجویان مورد حمایت این نهاد، گفت: به‌منظور کمک به معیشت خانواده‌های مورد حمایت کمیته امداد استان زنجان و با همکاری فروشگاه زنجیره‌ای رفاه استان سبد کالای حمایتی شامل اقلام ضروری از قبیل روغن، مرغ و برنج و سایر اقلام خوراکی بین 22 هزار و 275 خانوار جامعه هدف این نهاد توزیع شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه بیش از 85 درصد مددجویان مورد حمایت  سبد کالای خود را دریافت کرده‌اند، ادامه داد: به دلیل رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی فرآیند توزیع به دور از ایجاد تجمع و ازدحام بوده و با رعایت کامل فاصله‌گذاری اجتماعی در حال انجام است و روزانه تعداد مشخصی از خانوارهای مورد حمایت نسبت به تهیه اقلام خود اقدام می‌کنند.

صفری افزود: تلاش می‌کنیم در روزهای آینده ۱۵ درصد باقیمانده نیز نسبت به دریافت سبد کالای خود اقدام کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان با بیان اینکه مردم نیک اندیش استان همواره در عرصه‌های خیر و احسان و اقدامات عام‌المنفعه پیشتاز بوده و این اندیشه و رفتار زیبای مردم ستودنی است، افزود: در سایه همین رفتار همواره شاهد رشد کمک‌های نیکوکاران، خیران و آحاد مردم در رفع نیازهای اساسی محرومان و مددجویان هستیم.

وی تصریح کرد: به برکت همین نیت خیرخواهانه و با حمایت‌های مادی و معنوی همه جانبه آنان، گام‌های موثری را به منظور رفع مشکلات اشتغال، معیشتی، درمانی، تحصیلی، جهیزیه و مسکن برداشته و گوشه‌ای از مشکلات این افراد را مرتفع کنیم.

صفری فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی برای توجه ویژه به نیازمندان و جلوگیری از آسیب دیدن آنها از تبعات ویروس کرونا را راهگشا و حیاتی توصیف کرد و گفت: خروج از شرایطی که همه‌گیری ویروس کرونا ایجاد کرده است بدون همدلی و کمک مردم میسر نخواهد شد.

وی در پایان با قدردانی از درخشش خوب و همراهی همیشگی آحاد مردم استان در برنامه‌ها و فعالیت‌های این نهاد، از آمادگی دفاتر ۱۴گانه کمیته امداد و ۱۱۶ مرکز نیکوکاری برای دریافت و توزیع احسان، هدایا و مساعدت‌های هم استانی‌های زنجانی در بین نیازمندان خبر داد.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان افزود: مردم نیکوکار و خیران، همچنین می‌توانند به روش‌های ساده و با شماره‌گیری کد مهربانی #۰۲۴*۱*۸۸۷۷* و شماره تلفن گویای  ۰۹۶۸۸۷۷ یاریگر نیازمندان و محرومان باشند.

انتهای پیام/73005/ق/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول