اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

افزایش 35 درصدی ورود مرسولات پستی به ایلام

مدیرکل پست ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان مهر ماه تعداد مرسولات پستی وارد شده به استان ایلام نسبت به مدت مشابه سال گذشته 35 درصد افزایش داشته است.

افزایش 35 درصدی ورود مرسولات پستی به ایلام

هدایت فیلی مدیرکل پست ایلام عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تا پایان مهر ماه تعداد مرسولات پستی وارد شده به استان ایلام نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش 35 درصدی داشته است.

وی افزود:  با توجه به افزایش حجم تعداد مرسولات صادره به ویژه خریدهای اینترنتی مردم در دوران شیوع ویروس کرونا تاکنون نرخ خدمات پستی افزایش نیافته است و 15 دفتر پستی دولتی، ۵۳ دفتر خدمات پیشخوان و 108 دفتر ict روستایی به صورت فعال به مردم ارائه خدمات می‌دهند. 

مدیرکل پست ایلام گفت: به منظور کاهش ترددهای مردمی به ادارات، نهادها و سازمان‌ها و همچنین به منظور جلوگیری از سرگردانی مردم و پیگیری و انجام امورات آن‌ها توسط کارکنان پست فروشگاه‌های اینترنتی راه اندازی شده‌اند.

فیلی تصریح کرد: کاهش مصرف سوخت، جلوگیری از آلودگی هوا، کاهش هزینه مردم، صرفه جویی در وقت و انرژی مشتریان، جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و جلب رضایت مردم از ویژگی‌های مثبت این فروشگاه‌های اینترنتی است.

وی ادامه داد: این اداره کل با ایجاد و راه اندازی فروشگاه‌های اینترنتی و تبلیغات گسترده از طریق سامانه‌های پستی جهت کلیه تولیدات از جمله مشاغل خانگی، کارگاه‌های بزرگ و کوچک تولیدی و انواع محصولات بومی و محلی با اختصاص سامانه الکترونیکی فروش محصولات اینترنتی به آدرس www.ebazar.post.ir جهت همکاری و مشارکت بخش خصوصی اقدامات قابل توجهی را به منظور تسهیل بیشتر در روند ارائه خدمات به مردم انجام داده است.

مدیرکل پست ایلام تصریح کرد: از دیگر اقدامات شاخص پست استان وجود دفاتر و باجه‌های پستی به تعداد 175 نقطه دسترسی آسان با داشتن فضای مناسب اداری و تجهیزات الکترونیکی است که به منظور واگذاری انواع خدمات دستگاه‌های اجرایی به صورت نیابتی بوده است.

انتهای پیام/ 970813

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول