اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

رفع تصرف 4 هکتار از اراضی ملی در مازندران

مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران گفت: از ابتدای سال 99 تاکنون حدود 40 هزار متر مربع از اراضی ملی در استان، رفع تصرف شد.

رفع تصرف 4 هکتار از اراضی ملی در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، حسینعلی ابراهیمی‌کارنامی طی گفت‌وگویی با بیان اینکه از ابتدای سال ۹۹ تاکنون حدود ۴۰هزار متر مربع از اراضی ملی در استان، رفع تصرف شد، اظهار کرد: در راستای تاکیدات و منویات مقام معظم رهبری در خصوص مبارزه با زمین‌خواری، این اداره کل با عزمی جدی و با حمایت و همکاری دستگاه قضایی، منابع طبیعی و نیروی انتظامی در استان، نسبت به برخورد با متخلفان و متصرفان به عرصه‌های طبیعی و ملی اقدام کرد.

وی افزود: با تلاش و پیگیری این اداره کل، از ابتدای سال ۹۹ تاکنون، حدود ۴۰هزار متر مربع از اراضی ملی در پناهگاه حیات وحش میانکاله و منطقه البرز مرکزی شمالی رفع تصرف شد.

  مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران بیان کرد: ۲۱ هزار مترمربع از اراضی داخل پناهگاه حیات وحش میانکاله رفع تصرف و ۶ واحد دامداری غیرمجاز نیز در مرتع پلنگان پناهگاه حیات وحش میانکاله تخریب شد.

ابراهیمی‌کارنامی حفاظت از اراضی ملی و عرصه‌های طبیعی را نیازمند عزمی جدی و همگانی دانست و افزود: ۱۸هزار و ۳۰۰ متر مربع از اراضی منطقه حفاظت شده البرز مرکزی شمالی نیز با صدور رای قضایی به‌طور کامل خلع ید و رفع تصرف شد.

وی خاطرنشان کرد: نیروهای محیط زیست به‌صورت شبانه‌روزی مشغول گشت و پایش در اراضی تحت مدیریت محیط زیست و اراضی ملی بوده و در صورت مشاهده کوچک‌ترین تخلف و اقدام به تصرف، متخلفان به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول