اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

تأسیس بیمارستان هشت طبقه در رازی/ضعف در ساختار اداری فسادزاست

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به توافق حاصل‌شده با دانشگاه علوم‌پزشکی برای احداث بیمارستان هشت طبقه در رازی رشت گفت: ایستادگی و همراهی ملت ایران، به‌خصوص گیلانی‌ها در شرایط بد زیرساختی درمانی، منجر به کنترل نسبی اوضاع در ایام کرونا شد.

تأسیس بیمارستان هشت طبقه در رازی/ضعف در ساختار اداری فسادزاست

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سردار محمد عبدالله پور عصر امروز در جلسه هم‌اندیشی با اصحاب رسانه در سالن اجتماعات شاهد با بیان اینکه رسانه‌ها بازوان قدرتمندی برای حل مشکلات هستند، اظهار کرد: رسانه و فضای مجازی باید واسطی برای حل مشکلات باشد.

وی با انتقاد از برخی رفتارهای تفرقه‌انگیز در رسانه‌ها گفت: باید ارتباطات با رسانه‌ها پر رنگ‌تر باشد تا بتوانیم مشکلات جامعه را با هم‌افزایی و هم‌فکری رسانه‌ها به نحو مطلوبی حل‌وفصل کنیم.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به ایجاد تمدن جهانی اسلام و ضرورت تشکیل این تمدن برای آماده‌سازی ظهور منجی عالم بشریت افزود: جریان باطل عمداً جریانی به‌شدت کثیف و ضد حق و عدالت است و از هر ابزار کثیفی برای پیشبرد اهداف خود استفاده می‌کند و این جریان حق و باطل همیشه در برابر یکدیگر هستند.

عبدالله پور با اشاره به تلاش دشمنان برای از بین بردن انقلاب بیان کرد: ما یک گام از انقلاب را با تمام فرازونشیب‌ها پشت سر گذاشتیم تا انقلاب را به اینجا برسانیم و اکنون نسلی که انقلاب کرد عملاً از دور خارج‌شده‌اند.

وی با بیان اینکه بدنه نظام در اختیار نسل بعد از انقلاب است که باید به آرمان‌های انقلاب پایبند باشند، گفت: درست است در برخی موارد ضعف داریم اما این انقلاب نقاط قوت بسیاری نیز دارد و اقداماتی که به‌ظاهر شدنی نبود را در دنیا شکل دادیم.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تأکید بر حفظ مقاومت برای پیشبرد اهداف جهانی انقلاب تصریح کرد: متأسفانه ما در حوزه ساختار اداری ضعیف عمل کردیم و نمی‌توانیم بار انقلاب را به دوش بکشیم به همین دلیل در برخی موارد تبعیض و فساد می‌بینیم.

عبدالله پور با اشاره به تحریم‌های دشمن برای ضربه زدن به حوزه دفاعی کشور بیان کرد: ما ساختاری تولید کردیم که دشمن با تمام ساختارهای پیشرفته خود جرأت مقابله با ما را ندارد.

وی با بیان اینکه رسانه دنیا دست ابرقدرت‌ها و طاغوت است، افزود: دشمن می‌خواهد تفکر بشر را تغییر دهد و جریان انقلاب وظیفه دارد با این پدیده مبارزه کند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تأکید بر اینکه نباید به دشمن اجازه دهیم از فضای رسانه‌ای به نفع خود و برای رسیدن به اهداف خود استفاده کند، گفت: جریان حق که می‌خواهد این حقیقت عدالت را احیا کند نباید در دنیا برعکس نمایش داده شود و اینجاست که وظیفه رسانه‌های انقلابی نمایان می‌‌شود.

عبدالله پور با اشاره به اینکه این انقلاب صاحب و بزرگ‌تر دارد، بیان کرد: تمام انقلاب‌های بزرگ الهی بعد از شهادت رهبرشان تحریف شدند و فقط انقلاب اسلامی ما منحرف نشد و ملت ما پای آرمان‌های انقلاب ماندند.

وی با اذعان به اینکه فشارهایی که به ایران می‌آید اگر بر سر هر کشوری می‌آمد متلاشی می‌شد اما ملت ایران همواره ایستادگی کردند، گفت: یکی از نمونه‌های این ایستادگی، مقاومت گیلانی‌ها در برابر کرونا باوجود کمبود محسوس زیرساخت‌هایی بود که گیلان را در اوج کرونا از پای درآورد.

فرمانده سپاه قدس گیلان از احداث یک ساختمان هشت طبقه در بیمارستان رازی رشت توسط سپاه برای کمک به دانشگاه علوم پزشکی و افزایش زیرساخت‌های بهداشت و درمان گیلان خبر داد و تصریح کرد: ما در دوران کرونا و رزمایش مواسات اقدامات بسیاری خوبی را با کمک مردم و خیرین انجام دادیم و دلیل موفقیت ما نیز حضور مستمر همین مردم خیر بود.

عبدالله پور با اشاره به شیوع ویروس منحوس کرونا و عملکرد سپاه در این ایام افزود: ظرف چهار روز دو میلیون نفر از مردم گیلان را غربالگری کردن و نقطه‌ای در گیلان وجود نداشت که ضدعفونی نشود و ۸۹ میلیارد تومان در طرح مساوات در گیلان برای رفع مشکلات محرومینی که در دوران کرونا مشکلات اقتصادی آن‌ها تشدید شد هزینه شد.

وی با اشاره به سرمایه‌گذاری عظیم دشمن در فضای مجازی برای تشویش اذهان عمومی و اثرگذاری بر جوانان کشور گفت: اصحاب رسانه باید روشنگری کنند و تا جایی که می‌توانند در مقابل این هجمه رسانه‌ای دشمن تولید محتوا داشته باشند و با تشکیل اتاق اندیشه‌ورزی از اصحاب رسانه به حل معضلات شهری و استانی بپردازند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول