اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

اراضی کشاورزی محمدشهر از شر رواناب‌های آلوده خلاص می‌شوند

مدیر جهاد کشاورزی کرج از اتمام پروژه بهسازی کانالها و نهر آبیاری اراضی کشاورزی محمد شهر خبر داد و گفت: طول این پروژه 920 متر است و با اعتباری بیش از 3000 میلیون ریال ازمحل اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای به بهره برداری رسیده است.

اراضی کشاورزی محمدشهر از شر رواناب‌های آلوده خلاص می‌شوند

اسماعیل صارمی، مدیرجهادکشاورزی شهرستان کرج، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: چاه عمومی شماره 4 اشتراکی باغداران و کشاورزان سیدآباد محمدشهر  نقطه آغاز این پروژه است که آب آن پیشتر از طریق نهرهای سطحی به اراضی کشاورزی و باغات هدایت می شده  است و متاسفانه پس از توسعه شهر  در طول مسیر با فاضلاب ها، روانابهای سطحی، ضایعات ساکنین منطقه و دیگر آلاینده ها مخلوط و سپس به اراضی کشاورزی وارد می شده است. اکنون با اجرای این پروژه، انتقال آب کشاورزی  از طریق لوله گذاری صورت می پذیرد و اراضی کشاورزی از هر گونه آلاینده مصون هستند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرج گفت: طول این پروژه 920  متر است و با اعتباری بیش از  3000 میلیون ریال ازمحل اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای به بهره برداری رسیده است.

اسماعیل صارمی افزود ۶۰۰ متر لوله گذاری دیگر هم از محل کمک‌های کشاورزان این منطقه اجرا شده و تا دو هفته دیگر ۷۰۰ متر لوله گذاری دیگر نیز با همکاری مشترک جهاد و کشاورزان محمدشهر عملیاتی و به طول این طرح افزوده خواهد شد. اسماعیل صارمی خاطرنشان کرد این پروژه با پیگیری دلسوزانه اداره فنی زیربنایی جهاد شهرستان کرج به بهره برداری رسیده و  مالکان  55  هکتار از اراضی و باغات محمدشهر ازین پروژه که مجموعا طول آن 2220 متر است منتفع می شوند.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول