اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

لزوم استفاده از روش‌های نو در گرامیداشت مناسبت‌ها

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان بر استفاده از روش‌های نو در گرامیداشت مناسبت‌ها و ابتکار در نحوه اجرای امور فرهنگی و روابط عمومی تأکید کرد و گفت: فرمانداری‌ها استفاده از سیستم‌های سمعی و بصری موجود را جایگزین بنرها کنند.

لزوم استفاده از روش‌های نو در گرامیداشت مناسبت‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، فاطمه منصوری عصر امروز در نشست شورای فرهنگی استانداری سمنان اظهار کرد: کم‌اهمیت شمردن برنامه‌های فرهنگی و نداشتن برنامه‌ریزی مناسب، ناشی از عدم شناخت و غفلت نسبت به نقش حائز اهمیت روحیه و فضای فکری سرمایه انسانی در پیشبرد امور و خدمت‌رسانی شایسته است.

وی بیان کرد: پرداختن به مقوله فرهنگ در ابعاد مختلف امری لازم و ضروری است و با برنامه‌ریزی و اجرای مناسب می‌توان در بهبود وضع سیستم با وجود کاستی‌ها و موانع موجود نقش‌آفرینی کرد و بی‌توجهی به این امر اثرات خود را در حوزه‌های دیگر نمایان می‌سازد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان با بیان اینکه برنامه‌های شورای فرهنگی ضمن ایجاد فضای روح‌پرور به دلیل ماهیت جمعی بودن کار به همدلی و صمیمیت بیشتر همکاران نیز منجر می‌شود، ادامه داد: انتظار داریم که فرمانداری‌های استان نیز در اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی با ابتکار و استفاده از روش‌های جدید اهتمام ورزند.

منصوری با اشاره به اینکه شور و نشاط در کنار سلامت همکاران در مجموعه‌های اداری می‌تواند به بهبود روحیه و محیط کار نیز کمک کند، اجرای برنامه‌های ورزشی و مسابقات انگیزشی در زمینه‌های مختلف را ازجمله اقدامات انگیزاننده خواند و خواستار آن شد که پیشنهادات کارشناسی‌شده جهت بررسی و تصمیم‌گیری در این زمینه جمع‌آوری شود.

وی با اشاره به ضرورت استفاده از روش‌های جدید برای گرامیداشت مناسبت‌ها و ابتکار در نحوه اجرای امور فرهنگی و روابط عمومی بیان کرد: فرمانداری‌ها استفاده از سیستم‌های سمعی و بصری موجود را جایگزین بنرها کنند و با نصب مانیتورها در محل مناسب، پخش تصاویر و یا کلیپ‌های متناسب با مناسبت‌های مذهبی و ملی را با محتواهای جذاب در برنامه قرار دهند که این امر به پیشبرد گذر از یک روابط عمومی سنتی به الکترونیک هم کمک می‌کند و هزینه‌ها را نیز کاهش می‌دهد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان همچنین خواستار توجه به نظرات شورای مشورتی کارکنان در تصمیم‌سازی‌ها شد و ضمن تأکید بر عضویت نمایندگان این شورا در کمیته‌ها و کارگروه‌های مرتبط بر عضویت نماینده این شورا در شورای فرهنگی نیز تأکید کرد.

منصوری عنوان کرد: انتظار است هیأت رئیسه شورای مشورتی کارکنان با تعامل مؤثر با کلیه سطوح کارکنان به‌عنوان نمایندگان آنان در کمیته‌ها و شوراها به‌خصوص شورای فرهنگی در انتقال نظرات و پیشنهادات آنها برای تصمیم‌سازی‌ها نقش‌آفرینی کنند.

در این جلسه فرمانداری‌های استان سمنان به ارائه گزارش عملکرد شورای فرهنگی در فرمانداری پرداختند و اعضای شورای فرهنگی استانداری نیز در خصوص چگونگی برگزاری برنامه‌های مذهبی و فرهنگی با توجه به شرایط کرونا برای کارکنان به ارائه نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول