اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

پخش زنده اینستاگرام چهار ساعت شد

اینستاگرام تغییراتی را برای افزایش جذابیت این شبکه اجتماعی انجام داده که از جمله آن ها می توان به افزایش زمان پخش زنده به چهار ساعت اشاره کرد.

پخش زنده اینستاگرام چهار ساعت شد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از انگجت، از جمله دیگر تغییرات مهم اینستاگرام می توان به امکان آرشیو کردن فایل های پخش زنده برای حداکثر سی روز اشاره کرد.

تا پیش از این پخش زنده اینستاگرام تنها برای یک ساعت ممکن بود و حالا سه ساعت دیگر به این زمان افزوده شده است. به نظر می رسد این تغییر برگزاری جلسات پرسش و پاسخ طولانی تر و نشست های چالشی بیشتر را تسهیل کند.

* هشدار اینستاگرام و سایر تغییرات

البته اینستاگرام هشدار داده اگر از این قابلیت برای پخش زنده فیلم و تئاتر و غیره استفاده شود حتما برخورد لازم با مالک حساب کاربری متخلف صورت می گیرد. همچنین کاربران می توانند برای ذخیره سازی 30 روزه فایل های پخش زنده بر روی سرویس آی جی تی وی اقدام کنند.

همچنین قرار است بخش پخش زنده فعلی در آی جی تی وی به روز شود تا مشاهده آنها تسهیل شود و کاربران بتوانند موارد مد نظر خود را شناسایی کرده و مشاهده کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول