اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

گرانفروشی در ایرانشهر منجر به پرداخت 4 میلیارد ریال جزای نقدی شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: گرانفروش مصالح ساختمانی مستند به ماده ۵۷ از قانون نظام صنفی، به پرداخت ۴ میلیارد و ۱۷۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

گرانفروشی در ایرانشهر منجر به پرداخت 4 میلیارد ریال جزای نقدی شد

حیدر میرزایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: در پی گزارش مردمی مبنی بر افزایش غیر متعارف قیمت شن و ماسه در شهرستان ایرانشهر، نماینده اداره تعزیرات حکومتی این شهرستان به همراه بازرسین سازمان صنعت معدن و تجارت جهت بررسی موضوع به واحد تولید شن و ماسه در شهرستان دلگان مراجعه می‌کنند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان افزود: در بازرسی به عمل آمده مشاهده شد متصدی واحد اقدام به فروش شن و ماسه به قیمت بالاتر از نرخ مصوب می کنند.

میرزایی گفت: در راستای محرز بودن تخلف گرانفروشی پرونده برای متصدی واحد تشکیل و نامبرده برای رسیدگی و سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی شهرستان ایرانشهر معرفی شد.

وی ادامه داد: رئیس شعبه دوم هیات بدوی رسیدگی کننده به پرونده با عنایت به بررسی گزارش ارسالی و عدم حضور متهم در شعبه و عدم تقدیم لایحه دفاعی اتهام گرانفروشی را مسلم و مستند به ماده ۵۷ از قانون نظام صنفی متخلف را به پرداخت ۴ میلیارد و ۱۷۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول