اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

20 هزار خانوار لرستانی به صورت الکترونیکی سهمیه نفت می‌گیرند

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه لرستان گفت: بیش از 20 هزار خانوار در لرستان سهمیه نفت سفید دریافت می‌کنند، که قیمت نفت سفید برای این خانوارها هر لیتر 150 تومان بوده همچنین سهمیه ماهانه افراد در مناطق گرمسیری 220 لیتر و در مناطق سرددسیری 440 لیتر است.

20 هزار خانوار لرستانی به صورت الکترونیکی سهمیه نفت می‌گیرند

پیمان بهرامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، اظهار داشت: طی سال‌های قبل سهمیه نفت خانوارهای مناطق روستایی کشور و لرستان به صورت کالابرگ میان آنان توزیع می‌شد و آن‌ها پس از مراجعه به نمایندگی‌های این شرکت در منطقه خود سهمیه را دریافت می‌کردند.

 وی با بیان اینکه در سال جاری این فرآیند به صورت الکترونیکی انجام می‌شود، افزود: طی یک برنامه افرد واجد شرایط برای دریافت سهمیه نفت سفید را شناسایی و احراز هویت کرده‌ایم و از این پس شرکت های روستایی نفت سهمیه نفت را به درب خانه فرد مذکور برده و او با استفاده از کارت بانکی که اطلاهات آن را در سامانه ثبت کرده مبلغ مورد نظر را پرداخت می‌کند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه لرستان بیان کرد: در این طرح فرد پس از کشیدن کارت بانکی لازم نبوده مبلغ را وارد کند زیرا به صورت خودکار و بر اساس اطلاعات سیستمی مبلغ کسر می‌شود و این اقدام از تخلفات احتمالی جلوگیری می‌کند.

بهرامی با اشاره به اینکه بیش از 20 هزار خانوار در لرستان سهمیه نفت سفید دریافت می‌کنند، تصریح کرد: میزان قیمت نفت سفید برای این خانوارها هر لیتر 150 تومان بوده همچنین سهمیه افراد در مناطق گرمسیری 220 لیتر و در مناطق سرددسیری 440 لیتر است.

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول