اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

یک کارآفرین نمونه باید استوار و ثابت قدم باشد

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان این‌که یک کارآفرین نمونه باید استوار و ثابت قدم باشد، گفت: کارآفرینان با وجود تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی سرپا ایستاده و به تولید خود ادامه می‌دهند؛ چراکه صاحبان کارخانه و سرمایه گذاران خط مقدم مبارزه با جنگ اقتصادی دشمن علیه کشورمان هستند.

یک کارآفرین نمونه باید استوار و ثابت قدم باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم در آیین افتتاحیه سیزدهمین جشنواره معرفی کارآفرینان برتر با اشاره به ویژگی‌های کارآفرینی از سیره پیامبر (ص)، اظهار کرد: کارآفرینان باید زمان شناس باشند، زمان شناسی در کار، بسیار مهم است و چه بسا کارهایی که به خاطر انتخاب زمان نامناسب با شکست مواجه شده‌اند.

وی ادامه داد: یکی از ویژگی‌های کارآفرینان سودرسانی است تا هم خود و هم دیگران از آن خیر ببینند؛ کارآفرینان باید فرصت‌های مناسبی خلق کرده و ضمن استقبال از خطرها و عبور از بحران‌ها در راستای هدف اصلی که سودرسانی به خود و کشور است، تلاش کند.

امام جمعه تبریز با بیان این‌که پشت کار و خلاقیت از جمله ویژگی‌های کارآفرینان است، عنوان کرد: یک کارآفرین خوب فردی است که دارای ایده و فکر بوده و همیشه به فکر نوآوری و ابداع و اختراع کالای جدید باشد.

آل هاشم با استناد به رهنمودهای پیامبر اکرم (ص) با بیان این‌که کارافرین نمونه فردی احتکارگریز و مولد است، خاطرنشان کرد: کارآفرین نوآور، همیشه در حال خلق و ایجاد بوده و به کم قناعت نکرده، زیاد را هم انباشته نمی‌کند.

وی افزود: یک کارآفرین نمونه باید رابطه صحیح و دوستانه و سود رسان با همکاران خود در محیط کار داشته باشد.

 نماینده ولی فقیه با بیان این‌که یک کارآفرین نمونه باید استوار و ثابت قدم باشد، گفت: کارآفرینان با وجود تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی سرپا ایستاده و به تولید خود ادامه می‌دهند؛ چراکه صاحبان کارخانه و سرمایه گذاران خط مقدم مبارزه با جنگ اقتصادی دشمن علیه کشورمان هستند، در واقع این افراد در مقابل دشمن جنگ کرده و مجاهدت می‌کنند.

امام جمعه تبریز از مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان شرقی تشکر و قدردانی کرد و گفت: برگزاری چنین مراسماتی برای قدردانی از زحمات تولیدکنندگان و کارآفرینان فرصت بزرگی به شماره رفته و آن‌ها برای ادامه فعالیت ترغیب و تشویق می‌کند.

انتهای پیام/60001/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول