اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

بخش مستقل بیماران حاد تنفسی در بیمارستان امام حسین (ع) کرمانشاه آغاز به کار کرد

رئیس بیمارستان امام حسین (ع) کرمانشاه، از راه‌اندازی بخش جدید بیماران تنفسی در این بیمارستان با ۲۷ تخت با رعایت تمام ضوابط و استاندار‌های موجود برای درمان بیماران کرونایی خبر داد.

بخش مستقل بیماران حاد تنفسی در بیمارستان امام حسین (ع) کرمانشاه آغاز به کار کرد

به گزارش خبرگزاری فارس در کرمانشاه، این روزها کرونا مهاجم‌تر از گذشته شده و هر روز تعداد زیادی را مبتلا و روانه بیمارستان می‌کند به گفته مهدی محمدی، رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، آمار مراجعان با علائم شبیه به کرونا به اورژانس بیمارستان‌ها وحشتناک است.

در ابتدا ۸۱۴ تخت در استان کرمانشاه برای پذیرش بیماران کرونایی اختصاص یافته بود که هم‌اکنون با بستری بیش از ۸۸۰ نفر؛ دیگر این ظرفیت جوابگوی نیاز بیماران نیست از این رو کادر درمان هر روز  به تعداد تخت‌های بستری و تجهیزات اضافه می‌‌کنند به طوری که امروز بخش مستقل بیماران حاد تنفسی نیز در بیمارستان امام حسین (ع) کرمانشاه آغاز به کار کرد.

چهری، رئیس بیمارستان امام حسین (ع) در این خصوص، اظهار داشت: تا‌کنون در این بیمارستان به ۵ هزار ۲۵۰ بیمار حاد تنفسی خدمات‌رسانی شده است.

وی با اشاره به راه‌اندازی بخش جدید بیماران تنفسی در این بیمارستان، ادامه داد: این بخش که دارای ۲۷ تخت با تغییر کاربری و بازسازی کامل با رعایت تمامی ضوابط و استاندار‌های موجود در راستای تهویه اتاق‌ها و وصل به اکسیژن مرکزی طراحی و بازسازی شده و به بخش درمان کرونا اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: ظرفیت اکسیژن‌ساز بیمارستان جوابگو نیاز بیماران نبود به همین دلیل دستگاهی با ظرفیت 60 لیتر با هزینه 2.5 میلیارد تومان خریداری شده و پی.سی.آر هم در بیمارستان راه‌اندازی شده است.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول