اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

بارتومئو پس از استعفا ؛‌ 22 عنوان در مدیریت ما بدست آمد

بارتومئو پس از استعفا از ریاست باشگاه بارسلونا در خصوص روزهای مدیریتی این باشگاه گفت و اظهار داشت که زیرنظر ما در 10 سال گذشته بارسا 22 بار قهرمان شده است.

بارتومئو پس از استعفا ؛‌ 22 عنوان در مدیریت ما بدست آمد

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته به طور رسمی جوزپ ماریا بارتومئو از ریاست باشگاه بارسلونا استعفا داد. با اینکه در جلسه روز گذشته صراحتا اعلام کرد که استعفا نمی‌دهد ولی به دلیل اینکه رفراندوم توسط دولت کاتالونیا عقب نیفتاد،‌ مجبور به انجام چنین کاری شد.

بارتومئو اگر این کار را نمی‌کرد در دوشنبه یا سه‌شنبه آینده به احتمال فراوان رای عدم کفایت دریافت می‌کرد و آن موقع از سمت ریاست اخراج می‌شد.

بارتومئو پس از استفعای خود و هیئت مدیره بارسلونا اظهار داشت: من اینجا هستم که استعفای خود و هیئت مدیره را اعلام کند. این یک تصمیم فکر شده است. خیلی ساده بود چنین کاری را پس از شکست مقابل بایرن انجام می‌دادیم ولی ما نمی‌توانستیم باشگاه را بدون یک مربی قدرتمند ترک کنیم.

وی ادامه داد: دولت کاتالونیا درخواست ما برای به تعویق افتادن رفراندوم را رد کرد. آنها به این موضوع فکر نکرده‌اند که زودتر برگزار شدن این انتخابات چه عواقبی دارد.

بارتومئو گفت: از سال 2004 ، هواداران از عصری بی سابقه در فوتبال اروپا لذت بردند. ما دوره های زیادی را با مربیان و بازیکنان متعددی گذراندیم و توانستیم 34 قهرمانی کسب کنیم. 22 عنوان از این میزان قهرمانی بارسلونا در 10 سال گذشته و در دوران مدیریت فعلی کسب شده است.

وی اظهار داشت: تیم باید جوان میشد و از بن بست گذر می‌کرد که این مسئله باعث شد تا بازیکنان اصلی جدا شوند. از آنها تشکر می‌کنم که به ما در این زمینه کمک کردند. ما استعدادهای خوبی در آینده داریم و به همین خاطر آنها را به تیم اصلی اضافه کردیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول