اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

لایحه موافقت‌نامه بین دولت‌های دریای خزر برای حذف روادید در حمل و نقل کالا است نه تقسیم دریا

نائب رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: در زمینه‌ حمل و نقل لایحه می بینیم که یکی از مخالفان موضوع را به گونه‌ای مطرح کرد که گویا ما داریم دریای خزر را به طور مساوی تقسیم می‌کنیم. در حالی که این موضوع صحت ندارد.

لایحه موافقت‌نامه بین دولت‌های دریای خزر برای حذف روادید در حمل و نقل کالا است نه تقسیم دریا

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، کمال علیپور خنکداری نائب رئیس کمیسیون عمران مجلس امروز (چهارشنبه 7 آبان‌ماه) طی تذکری در جریان بررسی لایحه موافقت‌نامه بین دولت‌های ساحلی دریای خزر در صحن علنی مجلس اظهار داشت: براساس آیین‌نامه داخلی مجلس موافقان و مخالفان هر موضوع باید اطلاعات صحیح، دقیق و شفافی به مردم و نمایندگان ارائه کنند و حق ندارند اطلاعات غلط به مردم ارائه بدهند.

وی با اشاره به بررسی لایحه موافقت‌نامه بین دولت‌های ساحلی دریای خزر، افزود: در زمینه‌ حمل و نقل این لایحه می بینیم که یکی از مخالفان موضوع را به گونه‌ای مطرح کرد که گویا ما داریم دریای خزر را به طور مساوی تقسیم می‌کنیم. در حالی که این موضوع صحت ندارد. این موافقت‌نامه قطعا ارتباطی با تقسیم دریای خزر ندارد.

نائب رئیس کمیسیون عمران مجلس در صحن علنی مجلس تاکید کرد که این موافقت‌نامه (لایحه موافقت‌نامه بین دولت‌های ساحلی دریای خزر) مربوط به حذف روادید در حمل و نقل کالا بوده و به این موضوع باز می‌گردد و ارتباطی با تقسیم دریای خزر ندارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول