اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

مجلس مصمم به تصویب و پیگیری اجرای طرح تامین کالاهای اساسی است

عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس، از اهتمام تمام نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای تصویب و پیگیری روند اجرای طرح تامین کالاهای اساسی به منظور رفع مشکلات معیشتی مردم خبر داد.

مجلس مصمم به تصویب و پیگیری اجرای طرح تامین کالاهای اساسی است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حسین حاتمی، در واکنش به انتقاد سخنگوی دولت از ارائه طرح تامین کالاهای اساسی در مجلس که ادعا کرده منابع پیشنهاد شده برای اجرای آن قابل تحقق نیست، اظهار داشت: بی‌تردید پیش‌بینی منابع لازم برای اجرای یک طرح از مهمترین اقداماتی است که طراحان بدان توجه کرده و می‌توان گفت جزء لاینفک طرح‌های ارائه شده است.

دولت در کارگروه تعیین منابع لازم برای اجرای طرح تامین کالاهای اساسی حضور داشت

نماینده  کلیبر ،خداآفرین و هوراند در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: منابع لازم برای اجرای طرح تامین کالاهای اساسی نیز در پی همراهی دولت و مجلس و با تشکیل کارگروهی مشترک احصاء شد و به گونه‌ای تعیین شد که در زمان اجرای آن هیچ گونه حواشی را به همراه نداشته باشد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس به عنوان کمیسیون اصلی طرح تامین کالاهای اساسی را با حضور کارشناسان مربوطه به طور دقیق مورد بررسی قرار داده و سایر کمیسیون‌ها از جمله کمیسیون اجتماعی نیز به عنوان کمیسیون فرعی آن را همراهی کردند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: هم‌اکنون تمام نمایندگان مجلس به منظور رفع مشکلات معیشتی مردم مصمم به تصویب و پیگیری روند اجرای این طرح هستند و تلاش می‌کنند تا به سرعت به سرانجام برسد.

انتهای پیام/60001/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول