اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

ثبت نام منتخبین کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ایلام از 7 آبان در سامانه آموزشیار

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام گفت: پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی ارشد از امروز پس از مطالعه کامل راهنمای نحوه ورود اطلاعات و بارگزاری مدارک در سامانه آموزشیار به این سامانه جهت ثبت اطلاعات مراجعه کنند.

ثبت نام منتخبین کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ایلام از 7 آبان در سامانه آموزشیار

محمد میرزایی‌حیدری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی ارشد باید از روز چهارشنبه ۷ آبان ماه پس از مطالعه کامل راهنمای نحوه ورود اطلاعات و بارگزاری مدارک در سامانه آموزشیار به این سامانه مراجعه و نسبت به ثبت اطلاعات و تکمیل پرونده الکترونیکی خود اقدام کنند و سپس مراحل بعدی فرآیند ثبت نام را مطابق راهنمایی‌های موجود در این صفحه تکمیل کنند. 

وی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا، امسال برای نخستین‌ بار ثبت‌نام دانشجویان جدیدالورود دانشگاه آزاد اسلامی به صورت غیرحضوری در حال انجام است و پذیرفته‌شدگان تمامی مقاطع تحصیلی می‌توانند از طریق سامانه آموزشیار ثبت‌نام خود را برای نیمسال تحصیلی جاری انجام دهند؛ نوع تسهیلات اعطایی برای تمامی مقاطع مختلف تحصیلی ۱۰درصد است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام گفت: با توجه به تحولات دانشگاه آزاد اسلامی، امسال شاهد افزایش متقاضیان تحصیل در تمامی مقاطع این دانشگاه بودیم، بنابراین به‌منظور حفظ سلامت دانشجویان و ثبت‌نام ورودی‌های جدید، دانشگاه آزاد اسلامی شرایطی را فراهم کرده تا نیازی به حضور دانشجویان جدیدالورود در واحدها و مراکز دانشگاهی نباشد.

وی ادامه داد: مراجعه به سامانه آموزشیار و تشکیل و تکمیل پرونده الکترونیکی، لازم است از طریق لینک موجود http://iaun.ac.ir/rsp در این صفحه به سامانه نوبت دهی ثبت نام دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد مراجعه کرده و نسبت به اخذ نوبت برای مراجعه حضوری به دانشگاه به منظور احراز هویت، تحویل مدارک و فرم‌های ثبت نام، پرداخت شهریه، تحویل پرونده و... اقدام کنند.

میرزایی‌حیدری گفت: مطابق مصوبه جلسه 23 شورای سنجش و پذیرش چنانچه پذیرفته شدگان این مرحله( بدون آزمون) در اعلام نتایج رشته‌های با آزمون( کنکور سراسری) پذیرفته شوند و متقاضی ثبت نام در آن رشته‌ها باشند واحدهای دانشگاهی نسبت به عودت مدارک و مسترد کردن شهریه اخذ شده اقدام خواهند کرد.

وی بیان کرد: در صورت داشتن هرگونه سوال و یا بروز مشکل در روند ثبت اطلاعات و تکمیل پرونده الکترونیکی در سامانه آموزشیار در ساعات اداری با شماره‌های تماس ستاد راهنمایی و پاسخگویی دانشجویان جدیدالورد 42291068 – 42291057 – 42291056 –4242  (031) تماس حاصل کنند.

وی افزود: از دانشجویان عزیز خواهشمندیم به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی و جلوگیری از ازدحام فقط در ساعت و روز تعیین شده توسط سامانه نوبت دهی به سالن ثبت نام دانشگاه مراجعه کنند  و مراحل ثبت نام را به پایان برسانند.

میرزایی رئیس دانشگاه آزاد ایلام گفت: در شرایط فعلی به دلیل تداوم شیوع بیماری کرونا، کلیه کلاس‌های تئوری و بخش تئوری دروس عملی- تئوری در نیمسال جاری به صورت مجازی آنلاین و از طریق سامانه یادگیری مجازی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد( سیما) برگزار می‌شود.

وی در پایان بیان کرد: شروع کلاس‌های دانشجویان ورودی جدید مهرماه 1399 از هفته دوم آبان ماه خواهد بود که تاریخ دقیق آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/ 970813

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول