اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاست خارجی

بهره‌برداری از خط تولید تمام اتوماتیک ماسک سه لایه با حضور صالحی

خط تولید تمام اتوماتیک ماسک سه لایه با حضور صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از خط تولید تمام اتوماتیک ماسک سه لایه با حضور صالحی

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس به نقل از اداره کل دیپلماسی عمومی و اطلاع‌ رسانی سازمان انرژی اتمی، خط تولید تمام اتوماتیک ماسک سه لایه دیروز سه‌شنبه ششم آبان ۱۳۹۹ با حضور علی‌اکبر صالحی معاون رئیس‌ جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در یکی از کارگاه‌های این سازمان مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار گرفت.

 

 

خط تولید تمام اتوماتیک ماسک سه لایه در سازمان انرژی اتمی با توجه به شیوع و گسترش ویروس کووید -۱۹ و اهمیت رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی اعلام ‌شده توسط ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا، با دستور صالحی و همت متخصصان این سازمان افتتاح و راه‌اندازی شد و آماده تأمین ماسک مورد نیاز کارکنان صنعت هسته‌ای است.

 

 

 این خط تولید با بهره‌گیری از جدیدترین متدها و ابزارهای روز قابلیت تولید ۸۰ عدد ماسک در هر دقیقه را داشته و با راه‌اندازی دستگاه‌های بعدی در آینده‌ای نزدیک، امکان تولید بیشتر ماسک‌های بهداشتی در این کارگاه میسر خواهد بود.

همچنین در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی، بخشی از ماسک‌های تولید شده توسط سازمان انرژی اتمی ایران در اختیار جامعه پزشکی، مدافعان حوزه سلامت و سایر اقشار قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول