اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

مرکز فوریت‌های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در فارس افتتاح شد

مرکز شبانه‌روزی فوریت‌های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی به منظور رفع موانع، متمرکز شدن بر جهش تولید و ایجاد اشتغال پایدار در شیراز راه‌اندازی شد.

مرکز فوریت‌های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در فارس افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، با حضور استاندار فارس، رئیس سازمان صمت استان فارس ، شماری از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان و اعضا کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید،  مرکز شبانه‌روزی فوریت‌های رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی و طرح‌های سرمایه‌گذاری استان  فارس، امروز در محل سازمان صمت  واقع در خیابان هفت تیر ساختمان برادران شهید ایزدی افتتاح شد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس  در آیین افتتاح این مرکز، با تاکید بر عملیاتی شدن فعالیتها  و اینکه مشکلات واحدهای تولیدی و طرح های سرمایه گذاری به صورت ۲۴ ساعته و بدون وقفه پیگیری می‌شود، گفت: با افتتاح این مرکز فعالیتها ، به صورت شبانه روزی در راستای  رفع مشکلات و موانع واحدهای تولیدی و متمرکز شدن بر جهش تولید ، ایجاد اشتغال پایدار و توسعه فعالیتهای اقتصادی قرار می گیرد.

حمیدرضا ایزدی بیان داشت : کارشناسان دستگاه‌های اجرایی که به این مرکز معرفی شده اند مکلف هستند در کوتاه‌ترین زمان ممکن، به صورت  ۲۴ ساعته و به شکل برخط و آنلاین، پاسخگوی سرمایه‌گذاران و تولید کنندگان باشند.

وی افزود: ضرورت دارد این مرکز به دور از بروکراسی های اداری تسهیل و تسریع کننده رفع مشکلات واحدهای تولیدی باشد تا در حل مسایل و مشکلات به  موفقیت‌های بیشتری  دست یابیم.

 ایزدی اظهار داشت : این مرکز فرصت مناسبی است تا تولیدکنندگان در نقاط مختلف استان بدون حضور در سازمان صمت مشکلات خود را در هر ساعت از شبانه روز مطرح کنند تا نسبت به حل مشکلات این واحدها اقدامات لازم صورت پذیرد.

رییس سازمان صمت استان فارس  با اشاره به اینکه این مرکز می‌تواند به مهم‌ترین عامل تحقق شعار سال یعنی جهش تولید تبدیل شود تصریح کرد: باید در نظر داشت که بازگشایی این مرکز به معنای حل همه مشکلات تولید در کمترین زمان ممکن نیست، بلکه استمرار اقدامات، حمایت‌ها و تلاش‌ها آن را محقق می‌کند .

وی اضافه کرد : نمایندگان تمام دستگاه‌ های مرتبط با بخش تولید از قبیل معاونت‌های مختلف سازمان صمت، سازمان جهاد کشاورزی، امور مالیاتی، تأمین اجتماعی و بانکها با هدف حل مشکلات تولید و طرح‌های سرمایه گذاری با اختیار تام حضور دارند و صاحبان صنایع، تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران می‌توانند مشکلات خود را برای پیگیری از سوی دستگاه‌های اجرایی با این مرکز مطرح نمایند.

رییس سازمان صمت فارس گزارش داد : لازم به ذکر است تاکنون  ۳۶۶  جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید برگزار گردیده که  ۵۴ درصد از مصوبات اجرایی گردیده است.

ایزدی افزود:  در شش ماه اول سال جاری تعداد  ۲۹  جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید برگزار و مشکلات  ۳۱۲ واحد تولیدی، صنعتی بررسی شده است که  ۶۱ درصد مصوبات عملیاتی گردیده است این در حالی است که در شش ماه اول سال  ۹۹  تعداد ۲ جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید ملی با حضور وزیر صمت و رییس کارگروه ملی و مسولین استانی  در استان فارس برگزار و ضمن بحث و بررسی  مشکلات واحدهای تولیدی تصمیمات لازم اتخاذ گردیده است.

گفتنی است؛ نمایندگان تمام دستگاه‌های متناظر در استان فارس ، از ۸ صبح تا ۸ شب در مرکز  مستقر و پاسخگوی مردم هستند و از ۸ شب تا ۸ صبح  در روزهای تعطیل، شیفت ویژه‌ای مسئولیت دارد به صورت تلفنی اطلاعات را از مردم بگیرد و در اولین ساعت اداری روز بعد از تعطیلی، برای پیگیری در اختیار تیم دستگاه‌ها قرار دهد.

انتهای پیام/ س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول