اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

انتقاد معاون وزیرکار از سوءمدیریت در چهارمحال و بختیاری/ هیچ مسؤولی دغدغه مشکلات استان را ندارد

معاون وزیر کار با انتقاد از پایداری چهارمحال و بختیاری در صدر جدول بیکاری کشور، گفت: متاسفانه نظام اداری این استان کارشکن است و هیچ مسؤولی وظیفه خودش را حل مشکلات مردم نمی‌داند.

انتقاد معاون وزیرکار از سوءمدیریت در چهارمحال و بختیاری/ هیچ مسؤولی دغدغه مشکلات استان را ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد حجت‌الله میرزائی صبح امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: تصمیم بر این شد که به 6 استان کشور که دارای بالاترین نرخ بیکاری هستند سفر کنیم که چهارمحال و بختیاری یکی از این استان‌ها بود که روز گذشته بازدید جامع و کاملی از آن به عمل آمد و نقاظ ضعف و قوت شناسایی شد.

معاون اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: نکته قابل تامل این است که چهارمحال و بختیاری بیش از یک دهه دارای نرخ بیکاری بالا و پایدار بوده و واقعیت این است که سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در مقایسه با سایر استان‌ها، بسیار ضعیف و تقریبا صفر است.

وی خاطرنشان کرد: وجود مشکل در بعضی از استان‌ها به دلیل نبود مزیت و ظرفیت است اما استان چهارمحال و بختیاری دارای ظرفیت‌های بسیاری برای اشتغالزایی و جذب سرمایه‌گذار در حوزه‌های مختلفی از جمله کشاورزی، گردشگری، صنایع غذایی و ... است اما متاسفانه از آن‌ها استفاده نشده و در بسیاری از موارد زنجیره عرضه شکل نگرفته و محصولات بدون فرآوری به فروش می‌رسند.

میرزائی تاکید کرد: متاسفانه نظام اداری استان چهارمحال و بختیاری کارشکن است و هیچ مسؤولی حل مشکلات مردم را وظیفه خود نمی‌داند و مدیران دغدغه‌‌ای برای پیگیری، شناسایی و جذب سرمایه‌گذار ندارند و  از سر بخل،  حسادت، منفعت‌خواهی  و سنگ‌اندازی‌های بی‌مورد سرمایه‌گذاران را از سرمایه‌گذاری ناامید می‌کنند و به همین دلیل فرصت‌های بسیاری از بین رفته است.

نمایندگان چهارمحال و بختیاری در چهارسال گذشته هیچ درخواست اعتباری از این وزارت‌خانه نداشتند

وی با انتقاد از عدم پیگیری جدی مشکلات از سوی مسؤولان استانی، توضیح داد: نمایندگان مجلس سایر استان‌ها مدام و مستمر درخواست جلسه با ما را دارند و به دنبال حل مشکلات استان خود هستند اما متاسفانه در این چهار سالی که بنده در سمت معاونت وزیر بوده‌ام درخواست و پیگیری برای گرفتن امتیاز و اعتبار از نمایندگان چهارمحال و بختیاری ندیده‌ام.

معاون اقتصادی وزیر کار و رفاه اجتماعی، تصریح کرد: هیچ منکری در این استان بدتر از بیکاری و شرمندگی مردان در مقابل خانواده‌ نیست که لازم است  این وضعیت بیکاری و عدم پیگیری مدیران و نمایندگان به سرعت رفع شود.

انتهای پیام/68033/م/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول