اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  سلامت

عرضه رمدسیویر فقط در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها

مدیرکل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو گفت: داروی رمدسیویر تنها به بیماران بستری در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های سانتر کرونا تعلق می‌گیرد.

عرضه رمدسیویر فقط در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری فارس، حیدر محمدی، مدیرکل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو درباره دلیل اینکه داروی رمدسیویر در برخی داروخانه‌های بیمارستانی موجود نیست و بیماران توان تهیه آن را ندارند، توضیح داد: در صورت اعلام معاونت غذا و داروی هر شهر و استان، دارو به سرعت تامین و در اختیار بیمارستان قرار می‌گیرد. البته باید توجه داشت که این دارو تنها به بیماران بستری در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان سانتر کرونا تعلق می‌گیرد.

وی بیان کرد: براساس منابع علمی مصرف این دارو صرفا در بیماران بستری مجوز دارد، برای جلوگیری از سوء استفاده احتمالی سودجویان، این دارو در بازار آزاد وجود ندارد، از پزشکان و متخصصان می‌خواهیم از تجویز این دارو خارج از موارد ذکر شده خودداری کنند تا خانواده بیماران در بازار آزاد سرگردان نشوند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول