اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

خیرخواه: کسب ۷ مدال در یکسال نشان می‌دهد برنامه‌ریزی‌ها اشتباه نبوده/در ۶ وسیله شانس کسب سهمیه داریم

سرمربی تیم ملی ژیمناست هنری ایران گفت: کسب ۷ مدال مختلف یک رکورد است و نشان می‌دهد برنامه‌ریزی ما اشتباه نبوده است.

خیرخواه: کسب ۷ مدال در یکسال نشان می‌دهد برنامه‌ریزی‌ها اشتباه نبوده/در ۶ وسیله شانس کسب سهمیه داریم

رضا خیرخواه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره برگزاری اردوهای ژیمناستیک به صورت آنلاین اظهار داشت: ما به ناچار اردوی آنلاین برگزار می‌کنیم، البته فدراسیون تلاش کرد اردوی حضوری داشته باشیم اما ستاد مبارزه با کرونا اجازه نداد.

وی افزود: دور جدید تمرینات ۴ روز است که با حضور ۲۱ ورزشکار شروع شده است. ما به طور مرتب تذکرات لازم را به ورزشکاران می‌دهیم و تمام برنامه‌های آنها را رصد می‌کنیم.

سرمربی تیم ملی ژیمناستیک هنری با اشاره به خطرات تمرینات جمعی، عنوان کرد: روزی ۳۰۰ تا ۴۰۰ نفر جان خود را به دلیل کرونا از دست می‌دهند اگر ما بچه‌ها را جمع کنیم و خدای نکرده کسی کرونا بگیرد به همه منتقل می‌شود. با توجه به اینکه مسابقه نزدیکی نداریم ترجیح دادیم اردوها آنلاین برگزار شود.

خیرخواه درباره اینکه مسابقات کسب سهمیه المپیک اسفند ماه در قطر برگزار می‌شود برنامه شما برای این رویداد مهم چیست؟ خاطرنشان کرد: سعید کیخا ماه‌هاست که در سالن اختصاصی در شیراز کار می‌کند. من هر روز با او در ارتباط هستم. کیخا بسیار آماده است.

وی ادامه داد: برخی آدرس اشتباه می‌دهند و ممکن است بگویند اردوی آنلاین چه فایده‌ای دارد؟ اما من موبه‌مو تمرینات کیخا را می‌بینم. حتی ما ورزشکارانی که شرایطی نزدیک به عضویت در تیم ملی را داشتند دعوت کردیم و آنها را تحت نظر داریم. آیا با این شرایط کرونا می‌توان ۱۵ تا ۲۰ نفر را کنار هم قرار داد؟ در حال حاضر سلامتی ورزشکاران از هر چیزی مهمتر است.

سرمربی تیم ملی ژیمناستیک هنری در پاسخ به این سوال که آیا مسابقات کسب سهمیه قطر قطعاً برگزار خواهد شد گفت: به ما گفتند قطعا برگزار می‌شود. با توجه به اینکه مسابقات جهانی در مجارستان برگزار شده احتمال برگزاری مسابقات قطر هم زیاد است.

خیرخواه یادآور شد: غیر از کیخا ما مسابقات ۶ وسیله را در چین داریم که سال آینده برگزار می‌شود. البته قرار بود این مسابقات در ژاپن باشد که میزبان تغییر کرد. در حال حاضر ۱۰ ژیمناست در ۶ وسیله در اردو هستند. نزدیک به مسابقه نفرات اعزامی را معرفی خواهیم کرد. در صورتی که وضعیت اقتصادی مناسب باشد می‌توانیم تیم ۵ نفره اعزام کنیم که شانس یک یا ۲ سهمیه را خواهیم داشت.

وی با اشاره به موفقیت‌هایی که ژیمناستیک ایران در یک سال اخیر داشته تصریح کرد: در مسابقات کسب سهمیه المپیک همیشه بهترین‌های جهان شرکت می‌کنند. ما در استرالیا ۲ مدال نقره گرفتیم این تلاش برای همه مربیان، کادر فنی و فدراسیون بوده که به نتیجه نشسته است. در باکو هم می‌توانستیم طلا یا نقره بگیریم اما مسابقات فینال به دلیل ویروس کرونا برگزار نشد. کسب ۷ مدال آسیایی و جهانی در یک سال نشان می‌دهد اردوها و برنامه‌ریزی‌های ما اشتباه نبوده است و این یک رکورد محسوب می شود.
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول