اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

زنده‌روح: با مدیران باشگاه به توافق رسیدم/ در جریان جدایی میری و ابراهیمی نیستم

هافبک تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: برای ماندن در تیم با مدیران باشگاه به توافق رسیدم.

زنده‌روح: با مدیران باشگاه به توافق رسیدم/ در جریان جدایی میری و ابراهیمی نیستم

احمدرضا زنده روح در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص شرایط تیم گل‌گهر بعد از چند هفته تمرین و انجام بازی‌های دوستانه اظهار داشت: به نظرم اولین تیمی بودیم که کارمان را شروع کردیم. خداراشکر تا امروز هم تمرینات خوبی را پشت سرگذاشتیم. کم کم برای بازی هفته اول آماده می‌شویم و امیدواریم شروع خوبی در لیگ داشته باشیم.

هافبک گل‌گهر افزود: ‌بازی‌های دوستانه خوبی را انجام دادیم.  تیم ما تغییرات زیادی داشت و بازیکنان تا بخواهند هماهنگ شوند زمان می‌برد. با تمرین و بازی‌های دوستانه‌ رفته رفته به شرایطی که دوست داریم نزدیک می‌شویم. امیدوارم در شروع فصل با آمادگی کامل وارد مسابقات شویم. 

وی در خصوص وضعیت ادامه همکاری با گل‌گهر با توجه به اینکه قراردادش مشروط بود، عنوان کرد: بله، من قراردادم با گل‌گهر مشروط بود اما با مدیران باشگاه صحبت کردیم وبه توافق رسیدیم و ماندگار شدم.

زنده‌روح در مورد بازیکنان جدید گل‌گهر گفت: بازیکنان با کیفیتی به تیم ما اضافه شدند. از طرفی بازیکنان خوب سال گذشته هم حفظ شدند. فکر می‌کنم تیم خوب و یکدستی هستیم. امیدوارم با تلاش همه بچه‌ها و همچنین با همدلی که داریم بتوانیم کارهای بزرگی انجام بدهیم و نتایج خوب و قابل قبولی کسب کنیم.

وی در خصوص اینکه با این بازیکنان و کادرفنی جدید انتظارات از گل‌گهر در حد کسب سهمیه و یا حتی حضور بین مدعیان قهرمانی بالا رفته، عنوان کرد: کادرفنی با تجربه ای در راس کار ما حضور دارد و بازیکنان خیلی خوبی هم داریم که کارنامه و آمارشان این را نشان می‌دهد. هدفمان این است که بتوانیم بهترین نتیجه را کسب کنیم. نمی‌گویم کسب سهمیه یا جنگ بالای جدول اما سعی می‌کنیم چیزی که در خور شان این بازیکنان و کادرفنی و مجموعه گل‌گهر است را به نمایش بگذاریم. امیدوارم رده‌ای را کسب کنیم که لیاقت ما باشد و هواداران از آن خوشحال باشند.

هافبک گل‌گهر در مورد صحبت‌هایی که پیرامون جدایی محمدمیری و علیرضا ابراهیمی مطرح شده، اظهار داشت: من در جریان این مساله نیستم اما فکر می‌کنم با باشگاه صحبت‌های داشته‌اند و خودشان بهتر می‌توانند پاسخ بدهند.

زنده‌روح در مورد ابتلای مدیرعامل باشگاه به ویروس کرونا گفت: ان‌شاالله محمدجواهری هرچه زودتر بهبودی کامل را به دست بیاورد و دوباره به جمع ما اضافه شود.

انتهای پیام/ا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول