اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

فریاد مرگ بر آمریکای هزاران دانش‌آموز بسیجی در ۱۳ آبان

هزاران دانش‌آموز بسیجی در سیزدهم آبان ماه ، جنایات شیطان بزرگ را با شعار مرگ بر آمریکا در فضای مجازی محکوم می‌کنند.

فریاد مرگ بر آمریکای  هزاران دانش‌آموز بسیجی در ۱۳ آبان

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، عباس توانا پیش  از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هزاران دانش آموز بسیجی همزمان با سیزده آبان ماه جنایات شیطان بزرگ را با شعار مرگ بر آمریکا در فضای مجازی محکوم می کنند.

وی  با اشاره به اینکه برنامه‌های هفته بسیج دانش آموزی در قالب پویش آمریکا در منطقه با ورود به دو محور پیام سربازان آمریکایی و همصدا با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می شود، افزود: دیدار دانش آموزان با مسؤولان بسیجی، ائمه جمعه و جماعات، عطر افشانی قبورشهدا، سخنرانی قبل از خطبه نماز جمعه با رعایت پروتکل بهداشتی در ساعت ۹ صبح  از جمله محور‌های هفته بسیج دانش‌آموزی در فارس است.

مسؤول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان فارس خاطرنشان کرد: برگزاری لیگ مرحله نهایی علمی پایا با حضور هزار و ۵۳۰ تیم با موضوع تبیین محتوا، کلیپ موشن‌گرافی در قالب بررسی جنایات آمریکا از طریق فضای مجازی و شبکه شاد از دیگر برنامه‌های اجرایی سازمان بسیج دانش آموزی در نظر گرفته شده است.

توانا تصریح کرد: پس از وقوع بیماری کرونا  سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس  اقدام به  اجرای طرح پایش تلفنی سلامت، نشاط اجتماعی، توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی در مراحل نخست و دوم کمک‌های مومنانه و در مرحله سوم با نام همکلاسی مهربان هفت هزار بسته لوازم التحریر توسط دانش‌آموزان توزیع می‌شود.

وی بیان داشت: توسل به  ائمه اطهار (ع)،  دعای صحیفه سجادیه از دیگر محور‌های مقابله با کرونا است و نیز  هویت بخشی به دانش‌آموزان ، امضاء طومار مجازی و تجلیل از راه یافتگان بسیجی به دانشگاه  برنامه‌های دیگر این هفته را تشکیل می‌دهد.

مسؤول سازمان بسیج دانش‌آموزی در مورد محور‌های تربیتی بسیج دانش‌آموزی  اضافه کرد: رسیدن به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در قالب تربیت انسان، عالم و اهل فکر، توانمند وکارآمدی، انقلابی آگاه و بلندهمت با نگاه تمدنی و نیز دینمداری از جمله  محور‌هایی که سازمان بسیج دانش‌آموزی مورد توجه قرار داده است.

انتهای پیام/ س/ ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول