اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

«بیرجند»؛ جزو آلوده‌ترین شهر‌های آلوده به کرونا/ نیازمند همراهی مردم هستیم

معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیرجند را جزو آلوده‌ترین شهر‌های کشور از نظر بروز بیماری کرونا اعلام کرد و گفت: چند روزی است شاهد روند رو به افزایش بیماران سرپایی و بستری کرونا در خراسان‌جنوبی و به‌ویژه بیرجند هستیم.

«بیرجند»؛ جزو آلوده‌ترین شهر‌های آلوده به کرونا/ نیازمند همراهی مردم هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، قاسم جان‌بابایی ظهر امروز در حاشیه بازدید از بیمارستان ولی‌عصر(عج) بیرجند در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: کادر درمان و علوم پزشکی در این استان، در خصوص درمان بیماران کرونا تاکنون خوب عمل کرده‌اند.

وی با اشاره به افزایش بیماران کرونایی در استان خراسان‌جنوبی، بیان داشت: متأسفانه میزان آلودگی در استان بسیار بالا است و ۸۰ درصد کسانی که آزمایش کرونا از آن‌ها گرفته می‌شوند پاسخ تست‌شان مثبت است.

معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به وضعیت نگران‌کننده خراسان‌جنوبی و حجم بالای بیماری در این استان، عنوان کرد: از مردم درخواست می‌کنیم برای حفظ جان خود و جلوگیری از خستگی کادر درمان، بیش از پیش دستورات بهداشتی را رعایت کنند.

جان‌بابایی با اشاره به وضعیت قرمز کرونا در خراسان‌های رضوی، شمالی و جنوبی، تبیین کرد: انتظار نداشتیم موارد ابتلا به کرونا در استان خراسان‌جنوبی با گستردگی زیاد و پراکندگی زیاد جمعیت، این همه زیاد باشد که نشان می‌دهد دستورات بهداشتی آنچنان که باید رعایت نمی‌شود.

وی بیرجند را جزو آلوده‌ترین شهر‌های کشور در ابتلا به کرونا اعلام کرد و گفت: چند روزی است شاهد روند رو به افزایش بیماران سرپایی و بستری کرونا در خراسان‌جنوبی و به‌ویژه بیرجند هستیم.

معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تأکید بر اینکه اگر مردم رعایت کنند به‌طور حتم طی دو هفته آینده این سیکل شکسته خواهد شد و روند کاهشی را شاهد خواهیم بود، مطرح کرد: شکستن این سیکل با همراهی مردم محقق می‌شود و باید فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک جدی گرفته شود.

انتهای پیام/3403/ح/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول