اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

ظرفیت تخت‌های مراقبت ویژه بیمارستان‌های اهواز تکمیل شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: ظرفیت تخت‌های مراقبت ویژه بیمارستان‌های اهواز تکمیل شده است و در نهایت روز گذشته تخت‌های بیمارستان ارتش وارد مدار درمان شدند.

ظرفیت تخت‌های مراقبت ویژه بیمارستان‌های اهواز تکمیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، فرهاد ابول‌نژادیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کماکان شمار بیماران بستری در بیمارستان‌های استان روزانه بین 80 تا 100 نفر است و تقریبا ظرفیت تخت‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های اهواز تکمیل شده است.

وی افزود: روز گذشته به علت نبود ظرفیت در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های اهواز تخت‌های بیمارستان ارتش وارد مدار درمان کرونا شدند همچنین تقاضای افزایش شمار تخت‌های ICU بیمارستان گلستان نیز داده شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: گرچه تا کنون 50 درصد تخت‌های عادی مورد استفاده قرار گرفته اما به جهت پایین بودن سن بیماران کرونایی در این دوره، نیازمندی به تخت‌های ICU بیشتر است که در حال مهیا کردن آن‌ها هستیم.

وی ادامه داد: آن چیزی که در حال حاضر به آن احتیاج است همراهی و همکاری مردم است تا بار مراجعات به بیمارستان‌ها کاهش یابد تا دچار کمبود امکانات و کاهش کیفیت ارائه خدمات نشویم.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول