اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

۱۰۱۴/ شهید احسان سلگى: سرنگونى منافقین به وحدت شما بستگى دارد

شهید احسان سلگى در بخشی از وصیت‌نامه خود آورده است «ای امت حزب‌الله! شما راهى را بروید که انبیاء رفتند شما راهى را بروید که امام حسین(ع) رفت و از ولایت فقیه و رهبرى امام خمینى پیروى و پشتیبانى کنید و بدانید سرنگونى منافقین به وحدت و یکپارچگى شما بستگى دارد»

۱۰۱۴/ شهید احسان سلگى: سرنگونى منافقین به وحدت شما بستگى دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

تبرک لحظاتمان با شهید احسان سلگى:

بسم الله الرحمن الرحیم

ولاتحسبن الذین قتلوا فى سبیل الله امواتا بل احیاء عندربهم یرزقون

خدایا از آن واهمه دارم که مبادا در مقابل دشمن بترسم و پاهایم بلرزد و جزو سربازان ولیعصر(عج) قرار نگیرم در حالی که همیشه این را زیر لب زمزمه مى‌کنم اللهم اجعلنى من جندک هم الغالبون.

معبود من! چطور مى‌توانم زنده باشم و نفس بکشم در حالی که همه دوستان پر کشیده‌اند و به سوى تو پرواز کرده‌اند.

با درود فراوان بر حضرت مهدى و نایب بر حقش امام خمینى و با سلام بر رزمندگان سلحشور اسلام و با سلام و درود بر امت شهیدپرور و با سلام بر شهیدان از کربلاى حسینى گرفته تا کربلاى ایران و با سلام فراوان بر شهیدان گلگون‌کفن.

من با آگاهى کامل از امام خمینى پیروى کردم و به سوى جبهه‌هاى جنگ حق علیه باطل رفتم و اگر شهید شدم براى رضاى خدا بوده است؛ براى من هیچگونه ناراحتى و نگرانى به دل راه ندهید چون در راه اسلام شهید شده‌ام و اگر هم گریه کردید براى امام حسین(ع) باشد و بارى اگر براى من گریه کنید منافقین از خدا بی‌خبر سوءاستفاده مى‌کنند. برای شهادت من خوشحال باشید که در راه اسلام شهید شده‌ام و به آرزوى دیرینه خود رسیده‌ام.

بارى.. امت حزب‌الله و شهیدپرور به جبهه‌هاى جنگ بشتابید تا هر چه زودتر پوزه صدام آمریکایى را به خاک بمالید و اسلام را به تمام دنیا صادر کنید تا امام زمان(عج) از دست شما راضى باشد و هر چه زودتر ظهور نماید.

ای امت حزب‌الله! شما راهى را بروید که انبیاء رفتند شما راهى را بروید که امام حسین(ع) رفت و از ولایت فقیه و رهبرى امام خمینى پیروى و پشتیبانى کنید و بدانید سرنگونى صدام و منافقین به وحدت و یکپارچگى شما بستگى دارد و مبادا متفرق  شوید زیرا در قرآن آمده است: «واعتصموا بحبل الله جمیعا و لا تفرقوا». سنگرهاى مساجد را خالى نگذارید زیرا اگر دشمنان اسلام بفهمند سوءاستفاده مى‌کنند. به منافقین و دشمنان این کشور بگویید تا زمانی که امت ما على‌اکبرها و قاسم‌ها و حبیب‌بن‌مظاهرها دارد لحظه‌اى مهلت ضربه‌زدن به این کشور را نخواهید داشت.

ای  امت حزب‌الله جبهه توسط کمک‌هاى شما استوار است مبادا کمک‌هاى خود را کاهش دهید و جبهه را خالى بگذارید.

ما در دو جهان غیر خدا یار نداریم                    جز یاد خدا هیچ دیگر کار نداریم
ما شاخ درختیم پر از میوه توحید                      هر رهگذرى سنگ زند باک نداریم
آنان که شهید ره توحید شدند                         خود منبع نور همچو توحید شدند

انتهای پیام/89001/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول