اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

رسول‌پناه: طلب برانکو کامل تسویه شد/ در پایان کار سرپرستی باشگاه به قولی که دادم عمل کردم

سرپرست مستعفی باشگاه پرسپولیس از پرداخت تمام مطالبات سرمربی کروات سابق سرخ‌پوشان خبر داد.

رسول‌پناه: طلب برانکو کامل تسویه شد/ در پایان کار سرپرستی باشگاه به قولی که دادم عمل کردم

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، مهدی رسول پناه با اعلام این خبر اظهار داشت:خدا را شکر می کنم که در پایان کارسرپرستی باشگاه پرسپولیس به قولی که به هواداران دادم عمل کرده و پول طلب برانکو به صورت کامل پرداخت شد. جا دارد از همه اعضای محترم هیئت مدیره باشگاه، کارگزارپرسپولیس و همه کسانی که در این راستا کمک کردند تشکر کنم چرا که در وضعیت کنونی و گرانی ارز خارجی تأمین این پول واقعا دشوار و سخت بود.

وی  افزود: در کنار مطالبات سرمربی محترم کروات، طلب دستیاران برانکو هم به صورت کامل پرداخت شد و دیگر از این ناحیه جای نگرانی وجود ندارد. ان‌شاءالله به زودی پنجره بسته شده نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس هم باز خواهد شد.

رسول پناه در پایان گفت: همچنین وظیفه خودم می دانم به عنوان یک هوادارتیم پرسپولیس از برانکو ایوانکوویچ و دستیارانش هم بابت زحماتی که برای این تیم کشیدند قدردانی و به خاطر این تأخیر 2 ساله درپرداخت دستمزد از آنها عذرخواهی کنم. در خاتمه برای این مربی جنتلمن و با شخصیت آرزوی موفقیت و تندرستی دارم.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول