اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

برنامه‌های هفته پژوهش با تأیید ستاد استانی مقابله با کرونا اجرا شود

مدیرکل برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری سمنان گفت: تمام برنامه‌های هفته پژوهش و فناوری با نظارت و تأیید ستاد استانی مقابله با کرونا برنامه‌ریزی و اجرا شود.

برنامه‌های هفته پژوهش با تأیید ستاد استانی مقابله با کرونا اجرا شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حسن سعدالدین بعدازظهر امروز در جلسه کارگروه آموزش و پژوهش استان سمنان در سالن غدیر استانداری سمنان اظهار کرد: مراسم هفته پژوهش و فناوری استانی در سراسر کشور از ۱۵ تا ۲۰ آذرماه برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: برنامه‌های هفته پژوهش باید مطابق دستورالعمل مصوب استانی ستاد ملی هفته پژوهش و فناوری برگزار شود.

مدیرکل برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری سمنان ادامه داد: به‌منظور صرفه‌جویی در هزینه‌ها و اثربخشی بیشتر، دستگاه‌های اجرایی استان سمنان از برگزاری مراسم هفته پژوهش و فناوری اجتناب کنند و این مراسم در استان به‌صورت یکپارچه برگزار شود.

سعدالدین بیان کرد: به‌منظور ایجاد زیرساخت‌های لازم برای تحقق توسعه پژوهش و فناوری بومی استان سمنان و تقویت دستاوردهای پژوهش و فناوری برگزاری نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن بازارها با توجه به شعار «پژوهش و فناوری در خدمت جهش تولید» مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی ادامه داد: در راستای برون‌سپاری برگزاری و اجرای نمایشگاه‌های هفته پژوهش و فناوری از ظرفیت بخش غیردولتی بهره گرفته شود.

مدیرکل برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری سمنان گفت: به‌منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی تأکید می‌شود، تمام برنامه‌های هفته پژوهش و فناوری با نظارت و تأیید ستاد استانی مقابله با کرونا برنامه‌ریزی و برگزار شود.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول