اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

فعالیت جهادی 320 طلبه در بیمارستان‌های قم

مسؤول دفتر سیاسی اجتماعی حوزه‌های علمیه گفت: ۲۸۰ طلبه جهادی برادر و ۵۰ طلبه خواهر در بیمارستان‌های قم مشغول فعالیت هستند و ۵۰ طلبه نیز در آرامستان‌ها فعالیت جهادی می کنند.

فعالیت جهادی 320 طلبه در بیمارستان‌های قم

 به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن زمانی ظهر امروز در دیدار مدیران استان قم با آیت‌الله سعیدی تولیت آستان مقدس و نماینده ولی‌فقیه در استان قم، که در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، با بیان اینکه ۲۸۰ طلبه جهادی برادر و ۵۰ طلبه خواهر در بیمارستان‌های قم مشغول فعالیت هستند و ۵۰ طلبه  هم در آرامستان‌ها فعالیت جهادی می کنند، افزود: در سراسر کشور هم وضعیت طلاب به همین صورت است و در موج اول بیش از ۲۰ هزار طلبه برادر و خواهر به کمک بخش درمان و مقابله با کرونا آمدند.

وی با بیان اینکه در موج اول در قم کار خوبی انجام گرفت و شاهد ضدعفونی و سم پاشی معابر بودیم، گفت: در موج دوم و سوم شاهد این کار نیستیم و اگر دانشگاه علوم پزشکی این کار را لازم می داند می توان از ظرفیت طلاب جهادی در این زمینه استفاده کرد.

مسؤول دفتر سیاسی اجتماعی حوزه‌های علمیه اظهار کرد: ما در بحران کرونا وظیفه داریم معارف دینی را هم در جامعه گسترش دهیم هر چند به علت بحرانی بودن شرایط بسیاری از تجمعات منتفی و منجر شده است که اطلاعات دینی به جامعه نرسد.

وی اضافه کرد: با این وجود هشت عنوان کتاب را در حوزه علمیه تولید کردیم و پیشنهاد ما این است که نهادهای توزیع کننده بسته‌های بهداشتی و معیشتی بسته‌های معارفی و دینی را هم در میان مردم توزیع کنند زیرا برخورد ما با مسئله کرونا نباید مانند کشورهای لائیک و سکولار باشد.

انتهای پیام/78023*40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول