اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

نظام استاد، شاگردی احیا می‌شود

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای گفت: سیستم استاد، شاگردی همگام با زمان احیا می‌شود.

نظام استاد، شاگردی احیا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی اوسط هاشمی عصر امروز در جمع مدیران تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و فعالان اقتصادی استان زنجان اظهار کرد: هدف از تشکیل شورای هماهنگی فرصت‌سازی برای خلق ایده‌هایی که وزن و موقعیت خاصی به شورا و تصمیم‌گیری استان می‌دهد.

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای با اشاره به اینکه تولید سرمایه اجتماعی یک ضرورت ملی است، افزود: امروز با افت سرمایه اجتماعی مواجه هستیم. وی با بیان اینکه چه کردیم در جای خودش، چه باید کرد مهم است، گفت: توسعه اجتماعی برگرفته از سرمایه اجتماعی توام با رضایت است.

هاشمی با اشاره به اینکه ما به عنوان متولیان اجتماعی باید با عبور از موانع فرصت ایجاد کنیم، تاکید کرد: رفاه و رضایت اجتماعی محصول توسعه است. رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای ادامه داد: ایجاد زمینه، بر پایه مسالمت و برگرفته از انسانیت و  کمال آدمی و هدایت بر طریق حق و عدالت وظیفه ما است.

وی با بیان اینکه عصر مدرک محوری به پایان رسیده و عصر مهارت محوری آغاز شده است، افزود: عصر آموزش‌های شناور آغاز شده و عصر گزینش سخت منابع انسانی است.
هاشمی با اشاره به اینکه هرکسی مهارت دارد موقعیت ایجاد کسب و کار دارد، تصریح کرد: راه عبور از سختی‌ها و خروج از کسالت و بیکاری گرایش به مهارت است. 
معاون وزیر کار با اشاره به اینکه دنیا در یک ربع قرن آتی با سلطنت مهارت اداره خواهد شد، تاکید کرد: جوامع پیشرفته به ضرورت انقلاب مهارتی پی برده است.
وی خاطر نشان کرد: استاد شاگردی همگام با زمان را احیا می‌کنیم.

انتهای پیام/۷۳٠٠۹/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول