اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

مستحکم سازی حفاظ فروشگاه‌ها در واشنگتن از ترس خشونت‌های بعد از انتخابات

نگرانیها درباره وقوع خشونت و ناآرامی‌ها بعد از انتخابات آمریکا، صاحبان فروشگاهها را بر آن داشته که دست به مستحکمتر کردن حفاظ ساختمانهای خود بزنند.

مستحکم سازی حفاظ فروشگاه‌ها در واشنگتن از ترس خشونت‌های بعد از انتخابات

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، خبرگزاری فرانسه گزارش داد، به دنبال نگرانی‌ها از احتمال وقوع اعتراضات و خشونتهای عمومی بعد از انتخابات آمریکا، بسیاری از صاحبان فروشگاهها و ادارات در آمریکا در حال مستحکم‌تر کردن حفاظهای ساختمانهای تجاری و اداری هستند تا با این روش بتوانند از خسارات احتمالی جلوگیری کنند.

این گزارش افزود، به دنبال وقوع خشونتهایی در روز 20 ژانویه 2017که همزنان با مراسم تحلیف ریاست جمهوری ترامپ در واشنگتن دی سی به وقوع پیوست به بسیاری از فروشگاهها و ساختمانها در این شهر خسارت وارد شد.

همچنین به دنبال مرگ جورج فلوید شهروندسیاه پوست آمریکایی، وقوع ناآرامیها و خشونتهای شهری در بسیاری از ایالتهای آمریکا باعث تعطیلی و خسارات فراوان به واحدهای تجاری و غارت فروشگاهها شده بود.

طی هفته‌های گذشته دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا با تشکیک در نحوه برگزاری انتخابات آمریکا نگرانیهایی را در زمینه احتمال وقوع ناآرامی بعد از اعلام نتایج انتخابات به وجود آورده است.

پایگاه خبری هیل روز چهارشنبه نوشت، در مطالعه‌ای که هفته گذشته منتشر شده، درباره احتمال بالای خشونت مسلحانه مرتبط با انتخابات از سوی گروه‌های شبه‌نظامی در پنج ایالت آمریکا هشدار داده شده است. 

به نوشته وبگاه خبری «هیل»، ایالت‌های پنسیلوانیا، جورجیا، میشیگان، ویسکانسین و اورگن جزو ایالت‌هایی هستند که احتمال افزایش فعالیت شبه‌نظامیان در روزهای منتهی به روز انتخابات آمریکا در سوم نوامبر (۱۳ آبان) و در روزهای بعد از روز انتخابات در آن‌ها وجود دارد.

شبکه «ان‌بی‌سی» پیش‌بینی کرده با توجه به این که انتخابات امسال آمریکا در زمینه‌ای از خصومت حزبی و ناآرامی‌های اجتماعی اتفاق می‌افتد، فشار بی‌سابقه‌ای به روسای پلیس و کلانترها برای حفظ نظم در پایگاه‌های رای‌گیری وارد خواهد شد. وضعیتی که به گفته این رسانه، گروه‌های شبه‌نظامی راستگرای حامی ترامپ که به درخواست او «ارتش ناظران بر انتخابات» را تشکیل داده‌اند به تشدید آن دامن می‌زنند.

 

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول