اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

کمک تامین جهیزیه برای ۳۱۵ زوج جوان خراسان شمالی

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از پرداخت یک میلیارد و ۱۴۲ میلیون تومان کمک هزینه ازدواج به نوعروسان تحت حمایت این نهاد خبر داد و گفت: امسال ۳۱۵ زوج جوان از خدمت کمک هزینه ازدواج کمیته امداد بهره‌مند شده اند.

کمک تامین جهیزیه برای ۳۱۵ زوج جوان خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، مجید الهی راد بابیان اینکه امسال ۳۱۵ زوج جوان از خدمت کمک‌هزینه ازدواج کمیته امداد بهره‌مند شده‌اند، اظهار کرد: ۲۸۱ نفر از این افراد دختران، ۱۵ نفر بانوان ازدواج مجدد و ۱۹ نفر نیز پسران تحت حمایت این نهاد بوده‌اند.

وی با  بیان اینکه هم‌اکنون  تهیه جهیزیه و لوازم ضروری زندگی برای بسیاری از خانواده‌ها که دختر در آستانه ازدواج دارند کاری سخت و دشوار شده است، اظهار کرد: این نهاد همه‌ساله با پرداخت کمک جهیزیه و هدیه ازدواج به نوعروسان و دامادهای تحت حمایت، به تأمین بخشی از جهیزیه آنان کمک می‌کند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی ترویج و گسترش فرهنگ ازدواج‌های آسان را از اولویت‌های کمیته امداد عنوان کرد و گفت:  این نهاد به نوعروسان و بانوان سرپرست خانوار در صورت ازدواج مجدد خدمات جهیزیه ارائه می‌کند و به دامادهای تحت حمایت هم هدیه ازدواج می‌دهد.

وی ضرورت کمک‌های مردم در بخش تأمین جهیزیه نوعروسان را حائز اهمیت دانست و افزود: یکی از برنامه‌های مهم کمیته امداد در بخش تأمین جهیزیه این است که بتوانیم با کمک‌های مردمی و استفاده از ظرفیت‌های نیکوکاران، منابع موردنیاز را برای تأمین جهیزیه دختران دم بخت فراهم کنیم.

الهی راد ضمن قدردانی از خیران، بر لزوم جذب مشارکت‌های مردمی در انجام این امر خداپسندانه تأکید کرد و گفت: نیکوکاران محترم علاوه بر مراجعه به مراکز نیکوکاری و ادارات کمیته امداد در استان، می‌توانند از طریق درگاه #۰۵۸*۸۸۷۷*  در تأمین جهیزیه زوج‌های نیازمند مشارکت کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول