اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

زاهدی: جهانگیری وعده‌هایش به مردم را فراموش کرده‌ است/ دعا باید با تلاش و عزم مدیران همراه باشد

نماینده مردم کرمان در مجلس گفت: آقای جهانگیری گویا یادشان رفته که خودشان به مردم وعده داده‌اند برای اقتصاد کشور و بهتر شدن شرایط، برنامه دارند.

زاهدی: جهانگیری وعده‌هایش به مردم را فراموش کرده‌ است/ دعا باید با تلاش و عزم مدیران همراه باشد

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، روزنامه رسالت گفت‌وگویی با محمدمهدی زاهدی، نماینده مردم کرمان در مجلس انجام داده است که بخش‌های مهم آن در ادامه می‌آید.

- آقای جهانگیری گویا یادشان رفته که خودشان به مردم وعده داده‌اند برای اقتصاد کشور و بهتر شدن شرایط، برنامه دارند.

- ایشان همان فردی است که در زمان انتخابات ۹۶ آن‌گونه حرف زد اما الان که مسئولیت دارد و باید پاسخگو باشد، می‌گوید مردم دعا کنید. بله مردم دعا می‌کنند اما واقعا آن‌ها در شرایط سخت و تنگنای معیشتی به سر می‌برند.

- ارزش پول ملی کشور نسبت به سال گذشته به یک‌سوم رسیده است، معنایش این است که درآمد مردم نسبت به سال گذشته یک‌سوم شده و میزان خط فقر به‌شدت بالا رفته است. علاوه بر آن میزان افرادی که در خط فقر قرار گرفته‌اند حداقل سه برابر شده است. درست است ما معتقدیم دعا چاره‌ساز هست اما دعا باید با تلاش و عزم مدیران همراه باشد. 

- وقتی مدیران ناکارآمد بر روی کار هستند و موجب شدند که حوزه مسکن حدود ۶ ماه در کشور تعطیل شود، طبیعی است که قیمت مسکن بالا می‌‎رود.

- از سوی دیگر شاهد وضع بحرانی بازار بورس هستیم و این موضوع هم به بی‌تدبیری مسئولان برمی‌گردد. بنابراین سوء مدیریت‌ها باعث بروز چنین مسائلی شده است.

- باید از معاون رئیس‌جمهور پرسید، تدبیر وعده داده‌شده کجا رفت؛ درحالی‌که امید مردم به ناامیدی تبدیل شد.

- امیدواریم در ۹ ماه باقی‌مانده از دولت، مسئولان در سیاست‌گذاری‌ها تجدیدنظر کنند و مدیران انقلابی و متخصص و متعهد با رویکرد جهادی را روی کار بیاورند تا بتوان کمی شرایط را بهبود بخشید.

به گزارش گروه خبرنگار گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور ظهر روز گذشته (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیأت دولت و در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود قیمت‌ها کاهش پیدا می‌کند؟ اظهار داشت: دعا کنید!

این در حالی است که جهانگیری در مناظره انتخاباتی ریاست جمهوری سال ۹۶ وعده‌های زیادی برای بهبود وضع معیشتی مردم داده بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول